Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä sit vihaan tätä potemista! En pistäis yhtään hanttiin, jos nyt joku puhaltais pipin pois ja suukottais otsaa.
Äitikin asuu niin kaukana. Pitäiskö tästä tehdä joku lastensuojeluilmoitus, kun ei se pidä musta huolta?!

Tein juuri turkinpippuripipareita (värikkäistä karkeista), huikean hyviä! Viikonloppuna pääsee korkkaamaan pikkujoulukaudenkin! ;)

Amerikkalainen suklaapatukka...
1384241247628.jpg

DaiinaDaisariina muuten... meijän internetystävyys on päättynyt :itku:

Huh huh. Samoilla silmillä tänään 13 tunnin työpäivä, josta 5 tuntia oli ajamista pimeässä autolla. Never again. Hitto tuolla vesisateessa nää yhtään ajaa.

vokotilla on ehdottomasti hauskin avatar aikoihin.

Uuno: Tässä lukee "valmistettu Alkon luvalla. Onkos teillä lupa mukana?
Kaljakuski: Älkääs kun minä vaan kuskaan näitä kaljoja
Uuno: Just niin, sitä ollaan niin viattoman näköisiä, että...Voi voi. No onkos tämä etes hyvää?
Kaljakuski: Kyllä se varmasti.
Uuno: Miten niin varmasti?
Kaljakuski: No on tullut joskus maistettua...
Uuno: Vai niin, sitä ollaan niin kuin Viinamäjen miehiä? Että alan mies alan hommissa...

Varmasti kerkeää jos herää ennen ällöaikaista, ällöyäkaikaisin.

En herännyt ällöyökaikaisin, mutts menin silti. Aikaa altaassa tekemiseen ei tosin jäänyt paljoa. Äh, ja mun uintitekniikka on mennyt sekaisin...

Huomenna luottamustehtävää hoitamaan. Pitää olla virkeä joten nyt nukkumaan päin.

Back
Ylös Bottom