Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Köyhä vosu, ei mopoa!

red_bench_on_a_white_day_by_tnikolov-d3eo1g6.webp

Reklamaation paikka. Äkäinen gootti - ei mopoa. Vokot lipsuu.

- - - Updated - - -

Kato nyt irtakkilta ihan sama huomio.

- - - Updated - - -

Pispalassa ois varmaan kiva asua. Ajelen pitkästä aikaa tästä läpi ja onhan täällä tosi kivoja taloja. Ja tietty portaat.

ja punkkareita

Tänään oli hieno päivä, tajusin ettei minun tarvitse tehdä tänä vuonna laisinkaan jouluruokia! Kyllä elämä voi olla upeaa eron jälkeen!

Saatana, Japanissa kun söi mitä tahansa, niin paska ei tullut ollenkaan, semmoisia keittoja ne ovat. Sit Suomessa kun käyn vetäsemässä peruspihvin Manhattanilla, niin jo on jumalauta semmoinen ripuli taas päällä ettei mitään. Mun vatsa on kuin villakoirilla, vähän jotain muutat, niin sekaisin on.
Kävitkö Jiro moikkaamassa? Kattelen vaan tuossa samalla Jiro Dreamsiä Cmorelta :D

Olen empiirisessä tutkimuksessani tullut sellaiseen johtopäätökseen, että työpäivän pitäisi kestää noin kuusi tuntia. Kuuden tunnin jälkeen viimeisetkin motivaation rippeet ja epätoivoinen yrityksen halu ovat kadonneet lähes kokonaan.

No ei helvetti. Minä töissä mietin, pitäisikö jäädä ylitöihin, kun oli sen verran makeita juttuja kesken. Hommaa tuli taas enemmän kuin ehti tehdä, mutta kun duuni pysyy mielenkiintoisena ja haastavana, niin tykkään sitä tehdä. Tekniikan ja talouden yhdistelmä on vain helvetin makea juttu.

Mun facebookki on ainaki täynnä inttikuvia. Ite en kyllä edelleenkää laita mitään kuvia tai päivityksiä kuin korkeentaan hirveessä kännissä. Paljonhan noita inttikuvia ois..

Niin, sun kavereista suurin osa on joko nyt tai parin viimeisen vuoden sisällä ollut intissä. Ero on vähän eri kun siitä on jo melkein kymmenen vuotta. Ei tuolla toisaalta muutenkaan näkyisi mitään 6kk kirjureita, koko komppania kun oli 12kk ja osa on tehnyt reissuja sen jälkeen.

Back
Ylös Bottom