MĂ–YKKYNEN
VIP
Paskaa ohjelmaa taas tuutin täydeltä. Ihme homma, että ei parempaa ohjelmaa saada näin sunnuntaipäivälle laitettua.
Myöhemmin on laatuviihdettä luvassa: Telkku.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paskaa ohjelmaa taas tuutin täydeltä. Ihme homma, että ei parempaa ohjelmaa saada näin sunnuntaipäivälle laitettua.
Tulipa nekin juotua.
jestas oli ihquda leffa. Yks tämän syksyn parhaimpia ehdottomasti![]()
Luin kaikki tämän ketjut viestit käänteisessä kronologisessa järjestyksessä.
Nyt olen valmis lataamoon.
Beeedooooobeeeedooooobeeeedoooo!!!!
Kumpi näistä:
Yamaha mt-01
Guzzi Griso 1100
Miksi?

Tähän pitäisi nyt saada Epheltä joku täysin poikkitaiteellinen lausunto.
Mulle ei oikein maistu kumpikaan, mutta jos nyt pitäisi valita niin kyllä se Jammu olisi. Tosin Guzzin moottoriratkaisu on kaikessa perverssiydessään jopa hieman tyylikäs.
Emmätiijä, kun en ole kumpaakaan ajanut![]()
Jammu sen sijaan on ajanut monia, erityisesti alaikäisiä - valitettavasti. :(
No voi vittu. Pakko muuten vetää vähän takasin, haukuin joku viikko sitten sen mailisairuksen vrekkingboolin, nyt laitan radiota kovemmalle kun se tulee.
Teen gradun valmiiksi ja katselen sitten uudestaan työkuviot. Ei kai KTM:n papereilla oikein kannattaisi baarissa töissä olla, mutta sehän tossa opintovapaassa on hyvä puoli, että työsuhde jää voimaan, jos nyt sattuisi käymään niin, ettei saakaan töitä. Työkokemuskin rullaa noiden taulukkopalkkojen kanssa.
Toki piti hommata tällainen superkanuuna vikan työpäivän iloksi...
Tilanne vaatii koeajoja. Tosin sitten joudut malttamaan kevääseen.No just tuo Guzzin kone on se mikä siinä houkuttaa. Ja en oo siis ajanut, en tiedä mitään sen luonteesta mutta just niin härkäsen näköinen.. Noissa on molemmissa jotain semmosta mikä houkuttaa, oliskohan mitään mitä vois ajatella tuohon samaan kategoriaan mitä en oo miettiny.. nuo on kaksmukisia mutta se ei oo mikään ehdoton. Kawa Z1000 on semmonen edullinen varasuunnitelma mitä oon katellu.
Tuostahan ei puutu kuin kikatteleva blondi etupenkiltä. Tosin sekin taisi olla ns työn alla...Sama juttu. Aina kun olen autossa ja raivauspallo tulee niin laitan volyymit aina täysille uuden huippukalliin BMW X6 -katumaasturini stereoista. Kertsi on kyllä parhautta.