Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paskaa ohjelmaa taas tuutin täydeltä. Ihme homma, että ei parempaa ohjelmaa saada näin sunnuntaipäivälle laitettua.

Netistä löytyy kaikkea kivaa katseltavaa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En oo tota Siltaa kattonu yhtään jaksoa, niin ei jaksa kiinnostaa. Piti laittaa Despicable Me 2 pyörähtämään. Vaikutta ihan hyvälle :)

Kumpi näistä:

Yamaha mt-01
Guzzi Griso 1100

Miksi?

- - - Updated - - -

Luin kaikki tämän ketjut viestit käänteisessä kronologisessa järjestyksessä.

Nyt olen valmis lataamoon.

Mä oon tsiigaillut sun viestejä sen verran että tilanne oli akuutti jo ennen tätä-

Beeedooooobeeeedooooobeeeedoooo!!!!

Ei nyt ihan tuli mieleen semmoista kohtausta animaatiossa, jossa olisin hajonnut yhtä paljon kuin tuolle :lol2:

Katselin tänään The Croods ja se oli aika viihdyttävä myös, koska oli täynnä tuollaista sähläyskomediaa.

Kumpi näistä:

Yamaha mt-01
Guzzi Griso 1100

Miksi?

Tähän pitäisi nyt saada Epheltä joku täysin poikkitaiteellinen lausunto.

Mulle ei oikein maistu kumpikaan, mutta jos nyt pitäisi valita niin kyllä se Jammu olisi. Tosin Guzzin moottoriratkaisu on kaikessa perverssiydessään jopa hieman tyylikäs.
Emmätiijä, kun en ole kumpaakaan ajanut:confused:

No just tuo Guzzin kone on se mikä siinä houkuttaa. Ja en oo siis ajanut, en tiedä mitään sen luonteesta mutta just niin härkäsen näköinen.. Noissa on molemmissa jotain semmosta mikä houkuttaa, oliskohan mitään mitä vois ajatella tuohon samaan kategoriaan mitä en oo miettiny.. nuo on kaksmukisia mutta se ei oo mikään ehdoton. Kawa Z1000 on semmonen edullinen varasuunnitelma mitä oon katellu.

Tähän pitäisi nyt saada Epheltä joku täysin poikkitaiteellinen lausunto.

Mulle ei oikein maistu kumpikaan, mutta jos nyt pitäisi valita niin kyllä se Jammu olisi. Tosin Guzzin moottoriratkaisu on kaikessa perverssiydessään jopa hieman tyylikäs.
Emmätiijä, kun en ole kumpaakaan ajanut:confused:

Jammu sen sijaan on ajanut monia, erityisesti alaikäisiä - valitettavasti. :(

Aloin katseleen tuota Olkikoiria (2011) joka tulee C Morelta niin meni jonkin aikaa et hetkinen, mitenkäs tää on niin tutun oloinen tarina niin sittenhän mä hoksasin et täähä on uusintafilmatisointi leffasta jossa Dustin Hoffman seiskyt luvulla oli. Leffa joka aikanaan herätti suurta kohuakin, ja se kohtaus on vasta tulossa. Mielenkiinnolla odotan et miten se onkaan toteutettu Kate Bosworthin toimesta.

Paljon tuttuja naamoja eri sarjoista, Alexander SkarsgĂĄrd, Dominic Purcell, Walton Goggins ja unohtamatta James Woodsia.

No voi vittu. Pakko muuten vetää vähän takasin, haukuin joku viikko sitten sen mailisairuksen vrekkingboolin, nyt laitan radiota kovemmalle kun se tulee.

Sama juttu. Aina kun olen autossa ja raivauspallo tulee niin laitan volyymit aina täysille uuden huippukalliin BMW X6 -katumaasturini stereoista. Kertsi on kyllä parhautta.

Ai sulla on tuo.. mäkin pyydän aina kuljettajaa laittamaan kovemmalle.

- - - Updated - - -

Mistähän mä sillekin maksan, pitäis sen jo tietää pyytämättäkin.

Teen gradun valmiiksi ja katselen sitten uudestaan työkuviot. Ei kai KTM:n papereilla oikein kannattaisi baarissa töissä olla, mutta sehän tossa opintovapaassa on hyvä puoli, että työsuhde jää voimaan, jos nyt sattuisi käymään niin, ettei saakaan töitä. Työkokemuskin rullaa noiden taulukkopalkkojen kanssa.

Toki piti hommata tällainen superkanuuna vikan työpäivän iloksi...

Ma kun luulin etta oot ihan ammattibaarimikko. My bad. Noi on kylla aika hyvia hommia nain opiskelujen oheen, saa vahan vastapainoa kouluhommille.

No just tuo Guzzin kone on se mikä siinä houkuttaa. Ja en oo siis ajanut, en tiedä mitään sen luonteesta mutta just niin härkäsen näköinen.. Noissa on molemmissa jotain semmosta mikä houkuttaa, oliskohan mitään mitä vois ajatella tuohon samaan kategoriaan mitä en oo miettiny.. nuo on kaksmukisia mutta se ei oo mikään ehdoton. Kawa Z1000 on semmonen edullinen varasuunnitelma mitä oon katellu.
Tilanne vaatii koeajoja. Tosin sitten joudut malttamaan kevääseen.
Oon vähän huono sanomaan tuontyylisiin pyöriin mitään, koska Duke.

Ja voivittu aina kun tuon kilpitelineen näkee alkaa silmiin sattumaan ja päätä kutittaa sisäpuolelta.

Sama juttu. Aina kun olen autossa ja raivauspallo tulee niin laitan volyymit aina täysille uuden huippukalliin BMW X6 -katumaasturini stereoista. Kertsi on kyllä parhautta.
Tuostahan ei puutu kuin kikatteleva blondi etupenkiltä. Tosin sekin taisi olla ns työn alla...

Back
Ylös Bottom