Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö Möykkysellä ole enää sitä omaa ketjua kun pommittaa tuota Ahmadia joka paikan täyteen, vois sinne omaan ketjuunsa laittaa noita omia homos..ihastelujaan? ;)

Huomentapäivää :)
Siivouspuuhiin pitäis ruveta ihan kohta ja sen jälkeen sit lähteä moikkaamaan vaarit ja papat.

Mua vähän harmittaa kun se Petskun firma meni konkkaan ja sitä Suomen Jersey Shorea ei kuvattukaan. Se oli tosi lupaavan oloinen sarja :D

Isänpäivää kaikille asianosaisille.

1457625_473503762770967_1321085780_n.webp

Mua vähän harmittaa kun se Petskun firma meni konkkaan ja sitä Suomen Jersey Shorea ei kuvattukaan. Se oli tosi lupaavan oloinen sarja :D

...eikä se sen puffettiravintolakaan saa pitää lupiaan kovin kauaa, niin ei saa siitäkään sarjaa tehtyä.

Kohta lähtisi toistaiseksi viimeinen työvuoro ravintola-alalla. Jos ei olisi elämää suurempaa kanuunaa, niin olo saattaisi olla hieman jopa haikea.

Luin kaikki tämän ketjut viestit käänteisessä kronologisessa järjestyksessä.

Nyt olen valmis lataamoon.

Ensimmäisillä sivuilla on sen verran hervotonta tavaraa että niitä kannattaisi jokaisen välillä lueskella. Sinun touhusi taas on jo itsetuhoista toimintaa pahimmasta päästä.

:lol2: Aaah, en saa happea. :lol2:

Hiljaista jumittelua pari tuntia, koira nukkui akvaarion edessä. Yhtäkkiä akvaariosta pomppasi kala lattialle ihan koiran kuonon eteen, koira joka ei yleensä hauku millekkään (pyytämälläkään) rupesi hädissään puoliunisena haukkumaan sille sätkivälle kalalle :lol2: Eikös kohta juossut toisesta huoneesta toinen koira kanssa haukkumaan että mitäs vittua täällä tapahtuu. Päiväunilta tuon episodin takia herännyt muijakin oli vähintään ihmeissään.

No eipä siinä, hornetit (1,4kg) uuniin :kuola:

Kohta lähtisi toistaiseksi viimeinen työvuoro ravintola-alalla. Jos ei olisi elämää suurempaa kanuunaa, niin olo saattaisi olla hieman jopa haikea.

Mihin vaihdat? Kumminkin menet jossain vaiheessa takaisin, niin kay lahes kaikille jotka yrittavat lahtea... :)

Mihin vaihdat? Kumminkin menet jossain vaiheessa takaisin, niin kay lahes kaikille jotka yrittavat lahtea... :)
Teen gradun valmiiksi ja katselen sitten uudestaan työkuviot. Ei kai KTM:n papereilla oikein kannattaisi baarissa töissä olla, mutta sehän tossa opintovapaassa on hyvä puoli, että työsuhde jää voimaan, jos nyt sattuisi käymään niin, ettei saakaan töitä. Työkokemuskin rullaa noiden taulukkopalkkojen kanssa.

Toki piti hommata tällainen superkanuuna vikan työpäivän iloksi...

Minä harkitsin myös saunaa, mutta taitaa jäädä väliin. Ehkä minä aloitan valmistautumisen huomiseen työviikkoon kevyillä työjutuilla, kjäh kjäh.

Paskaa ohjelmaa taas tuutin täydeltä. Ihme homma, että ei parempaa ohjelmaa saada näin sunnuntaipäivälle laitettua.

Back
Ylös Bottom