Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huono rannekello sulla. Mun rannekello löyty pesukoneesta. Oli vielä oikiassa ajassa, vaikkei vesitiivis olekaan.On mennyt päivä helvetin nopeasti. Katsoin rannekelloa ja totesin, että mitenhän se on väärässä ajassa, kun se näytti melkein 11. Työkoneelta piti tarkistaa oikea aika ja todeta, että lounastauon paikka.
Huomenna on onneksi vapaapäivä niin ehtii tehdä taas kaikkea kivaa! :dance: Toivottavasti huomenna vesisade loppuu tai tulisi edes lunta! Ei tätä räntäloskapaskaa kestä enempää. :lol2:No mutta hyvää iltaa, ainoo mikä mua vituttaa tänään ja tässä muutamina päivinä jo vituttanut on tuo saamarin vesisade, voisko se jo loppua tältä vuodelta kiitos. Syksy on paljon kivempi vuodenaika ilman tommosta lieju paska säätä.
Huono rannekello sulla. Mun rannekello löyty pesukoneesta. Oli vielä oikiassa ajassa, vaikkei vesitiivis olekaan.
illan treenis luvassa pitkähköjä kyykkysarjoja,,sunnuntain maven jäljiltä kiva lyödä lyötyä, sen verta domssit päällänsä ku yleensä en samalla viikolla vedä ja kyykkää. Mut hei, tajuatteko miten puun takaa tää ny tulee mun reiskoille, osuu ja uppoo, yllätysmomentti sellanen että sääliks käy jalkaraukkoja. Joutuvat ottamaan löylyn vastaan raakana. Lopputuloksena vuoden kovin pumppi ja LIHASKASVU!!!
pyhä illan mave kun vielä huomioidaan olen enemmän kuin 101% tyytyväinen^pyjama... Neiti on menossa yökylään....:p
Oonkohan mä nyt juonu liikaa vai liian vähän?
Kaks oli jälellä ja ne join. Liian vähän siis.Eikös sun pitäny ostaa olutta seuraavan kerran vasta viikonloppuna? Et kyllä maininnut kuinka paljon sulla oli vielä jälellä. Örgh
Niin, ja veikkaan että liian vähän.
Kohta sais sit mennä tuijotteleen alastonmallia ja leikkiin savella.