Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On mennyt päivä helvetin nopeasti. Katsoin rannekelloa ja totesin, että mitenhän se on väärässä ajassa, kun se näytti melkein 11. Työkoneelta piti tarkistaa oikea aika ja todeta, että lounastauon paikka.

Hirveetä mörköilyä, ei oo ihmistä varten. Jos ei neitejä niin sitte edes jotain musiikkia:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä mieltä lämmittää, kun töihin lähtiessä tietää, että Kairankin risukasaan paistaa aurinko :dance:

No aaawww :D

Oho. Jo toinen päivä putkeen lähtee Kairalta käyntiin ylipositiivisesti. Oletko altistunut Kriden läsnäololle vai mistä tuommoinen on tarttenut. Ja jos tuohon tilaan pääsee jollain kemikaaleilla/yrteillä niin mulle samoja.

Toisaalta on itselläkin ollut yllättävän hyvä fiilis jo pari päivää, vaikkei mikään oikein putkeen menekkään.

En oo kyllä Krideä nähny varmaan kuukauteen että ei se oikeen sitäkään oo... Mutta muuten kyllä tuntuu että joku ihme pörriäistartunta on iskeny ku oon niin hyvällä tuulella.

Päivän pyörää odotellaan, minuahan ei siis häiritse vaikka siinä sattuisi olemaan neitikin (pylly) samassa kuvassa.

Päivän pyörä on tänään Milanossa esitelty BMW S1000R, ja jos joku tietää tuon laitteen ns strategiset mitat niin vois kertoa mullekin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Menköön nyt sitten.

bbbike.webp

illan treenis luvassa pitkähköjä kyykkysarjoja,,sunnuntain maven jäljiltä kiva lyödä lyötyä, sen verta domssit päällänsä ku yleensä en samalla viikolla vedä ja kyykkää. Mut hei, tajuatteko miten puun takaa tää ny tulee mun reiskoille, osuu ja uppoo, yllätysmomentti sellanen että sääliks käy jalkaraukkoja. Joutuvat ottamaan löylyn vastaan raakana. Lopputuloksena vuoden kovin pumppi ja LIHASKASVU!!!

Vois mennä koittaan, jos onnistuis ajaan flunssan pois kevyellä treenillä. Ja jos kuolen salilla, voin pyytää jonkun komistuksen apua päästäkseni kotiin. Tässä suunnitelmassa ei mikään voi mennä vikaan.

Hirveetä litkua, mutta tiettyyn ikään tullessa on pakko tehdä myönnytyksiä.
Hirveetä litkua?! Just parasta. Luomusenchaa menee tässä osoitteessa enemmän kuin mitään muuta teetä.

Tänään taidan aloittaa neljänkympin kriisin!

Miten se oikeasti menee? En oo varma onko mulla jo ollu. On ollu joka vuos yks kriisi viime aikoina

Miten se oikeasti menee? En oo varma onko mulla jo ollu. On ollu joka vuos yks kriisi viime aikoina

En mä tiiä, mut ajattelin alottaa nyt ajoissa et kerkee kriiseillä hyvin. Kolmenkympinkriisistä kerkesin nauttia niin kovin vähän aikaa.

No mutta hyvää iltaa, ainoo mikä mua vituttaa tänään ja tässä muutamina päivinä jo vituttanut on tuo saamarin vesisade, voisko se jo loppua tältä vuodelta kiitos. Syksy on paljon kivempi vuodenaika ilman tommosta lieju paska säätä.

Oli tarkotus olla huvinvuoks kirjottamatta viikko mitään pakkikselle, mutta kusi jo eilen noh menköön.

Mä skippaan neljänkympin kriisin ja siirryn suoraan viidenkympin villityksen esivalmisteluihin. Tilaankin nyt heti Harley-Davidson kalsarit. Odotan jo varovasti myös kuudenkympin kullitusta, se on sen verran härskin oloinen vaiva. Seitsemänkympin harmaata kiihmaa en halua vielä edes ajatella.

Back
Ylös Bottom