Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itseasiassa se oli vähän sellanen tuplaehkäisy, oli raudat ja pyysin vielä varmistajan. Mä kun olen aika tarkka ton ehkäsyn kanssa. Ajattelin että jeesis alkuun, mutta meillä kävi vähän sellanen kommunikaatio-ongelma.

Hyvä hyvä, koskaan ei voi olla turhan varovainen. Vapaaehtoisia varmistajia ei saa haukkua mutta usein siinä käy niin että tapahtuu jotain mitä ei ehkä odottanut. "nimim pylly kipeä"

Oliko joku aasialainen, siellähän niitä riittää.

Ja toi prässi, ainahan siinä makaa vähintään viiskymppiset mitä oon käynyt. Tee joskus etureidet+vaakahack superina, etureisiä 15 toistoa ja sitten vaakahackia 10-12. Vaakahackissa ota semmonen paino että joudut painamaan käsillä polvista lopussa. Tekee hemmetin hyvää, mun ainakin tekee mieli aina itkeä siinä laitteessa. Hirvein masiina mitä maa päällä kantaa.

Ei ollu aasialainen, mut yks vakkareista. Me aletaan olemaan siellä melkein kun yhtä suurta perhettä aamusaleinemme.
Ja joo, aina ne on siinä. Kaks kertaa olen ottanu ne pois, ensimmäisellä kerralla kaadoin kiekon jalkapöydän päälle ja toiselta kerralta polven kohdalla järjetön mustelma kun kolahti polveen. Pakko oli ottaa kun tein yhden jalan prässiä, heikko kun olen ei edes 160 nouse yhdellä jalalla.
Siis prässi ja vaakahack superina, vai?

Ei ollu aasialainen, mut yks vakkareista. Me aletaan olemaan siellä melkein kun yhtä suurta perhettä aamusaleinemme.
Ja joo, aina ne on siinä. Kaks kertaa olen ottanu ne pois, ensimmäisellä kerralla kaadoin kiekon jalkapöydän päälle ja toiselta kerralta polven kohdalla järjetön mustelma kun kolahti polveen. Pakko oli ottaa kun tein yhden jalan prässiä, heikko kun olen ei edes 160 nouse yhdellä jalalla.
Siis prässi ja vaakahack superina, vai?

Joo ne superina.

Mulla oli tänään
kyykky
reisiojennus+vaakahack superina
prässi
vatsat 9 sarjaa

Missää ei menny yli 200 kiloa.

Ok. Jään odottamaan.
Aika kova kyllä tuo 25kiloakin jos vähän asiaakin sivuaa.
No pyrin vähän pysäyttään ylhäällä ja semmonen perushyvä tekniikka isoille painoille. Viparit sivulle on mulle liike, jossa saan failureen tehtyä sekä 5kg että 20kg kässäreillä toistomäärän ollessa lähes sama, tekniikka vaan on eri. Pikkupainoilla alkaa vaan tavallaan supistaan sitä olkalihasta ja käsi nousee mukana, isoilla painoilla ajattelee vittuperkelettä ja nostelee like never before.

Mä teen vitosilla viparit, joskus kympillä. Harvoin kymppiä isommat. Joskus tein 25:lla kans. En tiedä miten hitossa onnistuin siinä. Ei menis enää vaikka miten yrittäis.

Mä teen vitosilla viparit, joskus kympillä. Harvoin kymppiä isommat. Joskus tein 25:lla kans. En tiedä miten hitossa onnistuin siinä. Ei menis enää vaikka miten yrittäis.
Mä lyhensin sarjoja kaikissa liikkeissä johonki 6-8 välimaastoon ja annoin itelleni luvan rikkoa tekniikkaa ihan maksimisarjoissa. On tullu lihaa ja kehitystä hyvin, alataljassa menee koko fakin pakka. Yleensä pari sarjaa ääripuhtaita hapotteluja, sitte voimalla ryskäämistä. On toiminu, 4-jakonen runko.

Voisitteko lopettaa jo ton on-topicin. Ei todellakaan jaksa enää tollasta älytöntä keskustelua lukea.. Eiks kellään ole mitään juttuja ketjun aiheeseen littyen?

Puhutaano vaikka ainosta? Monellako toistolla menee aski tyhjäksi?

en oo kuullu

Mutta semmonen on ku "en oo kuullu mitään"

En tiiä, parhaat ja asiallisimmat keskustelut treenistä oon kyllä käyny täällä off-topicissa. Kamalan ehdotonta ja fanaattista porukkaa tuolla treeni-osiossa, vahingossa yks väärä sana niin järjenvalo sammuu ja huuto alkaa.

Tunnelmallista iltapäivää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom