Miksei vosulla oo vaatteita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naurettavan helppo.
Miksei vosulla oo vaatteita?
Onko sulla huonot kengät? Mulla kans prässissä välillä kipeytyy jalkapohjat ku saa ladata painoa "vähän" enemmän ku kyykkyyn.Jalat on pumpissa aina vaan ja jalkapohjiin sattuu. Nyt ei kyykätä viikkoon.
Hyvin tää päivä menee ku kokeita päivä täys ja viimesen ryhmän kans kerrataan kokeeseen eli ne saa luvan lukea... Ei oo kyllä ikinä tälleen ääni kaikonnu. Illalla Amarulaa ja Jägeriä lääkkeeksi.
Jekku on kyllä hyvä lääke. Toimii vaivaan kuin vaivaan, henkiseen tai fyysiseen. Vielä parempaa se on, jos sitä saa juoda pelkästä ilosta.
Asenne on kuitenkin hyvä. Liike kuin liike, alle kymmenen kilon korotukset on turhia. Prässissä pienin tunnettu on 50kg.Mä en kyykkää enää ikinä, paitsi ensviikolla. Seiskakympillä tekee sarjaa ja yks hassu kymmenen kiloa siihen päälle niin sinne jäin istuskelemaan.
Asenne on kuitenkin hyvä. Liike kuin liike, alle kymmenen kilon korotukset on turhia. Prässissä pienin tunnettu on 50kg.
Mä en kyykkää enää ikinä, paitsi ensviikolla. Seiskakympillä tekee sarjaa ja yks hassu kymmenen kiloa siihen päälle niin sinne jäin istuskelemaan.
On! Jääkaapissa pitää aina olla vähän kylmää jekkua jemmassa.
Onko sulla huonot kengät? Mulla kans prässissä välillä kipeytyy jalkapohjat ku saa ladata painoa "vähän" enemmän ku kyykkyyn.
Mä en kyykkää enää ikinä, paitsi ensviikolla. Seiskakympillä tekee sarjaa ja yks hassu kymmenen kiloa siihen päälle niin sinne jäin istuskelemaan.
Oliko muuten varmistusrautoja vai seurasiko tuosta jotakin nöyryyttävää sähellystä ja kolinaa?
Asenne on kuitenkin hyvä. Liike kuin liike, alle kymmenen kilon korotukset on turhia. Prässissä pienin tunnettu on 50kg.
Itseasiassa se oli vähän sellanen tuplaehkäisy, oli raudat ja pyysin vielä varmistajan. Mä kun olen aika tarkka ton ehkäsyn kanssa. Ajattelin että jeesis alkuun, mutta meillä kävi vähän sellanen kommunikaatio-ongelma.
Kyykyn jälkeen olin niin laiska etten jaksanut ottaa prässistä 50 kiekkoja pois, joten alotin tekemään 160kilosta, korotukset oli 30-40 kiloa, ihan vaan siksi että lähimmät limput oli 15 ja 20 kiloa. Eikä siihen sitten kahen kakskymppisen kanssa voinut mitään viiden kilon hiluja laittaa.