Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvin tää päivä menee ku kokeita päivä täys ja viimesen ryhmän kans kerrataan kokeeseen eli ne saa luvan lukea... Ei oo kyllä ikinä tälleen ääni kaikonnu. Illalla Amarulaa ja Jägeriä lääkkeeksi.

Jalat on pumpissa aina vaan ja jalkapohjiin sattuu. Nyt ei kyykätä viikkoon.

Mä en kyykkää enää ikinä, paitsi ensviikolla. Seiskakympillä tekee sarjaa ja yks hassu kymmenen kiloa siihen päälle niin sinne jäin istuskelemaan.

Hyvin tää päivä menee ku kokeita päivä täys ja viimesen ryhmän kans kerrataan kokeeseen eli ne saa luvan lukea... Ei oo kyllä ikinä tälleen ääni kaikonnu. Illalla Amarulaa ja Jägeriä lääkkeeksi.

Jekku on kyllä hyvä lääke. Toimii vaivaan kuin vaivaan, henkiseen tai fyysiseen. Vielä parempaa se on, jos sitä saa juoda pelkästä ilosta.

Onko kellekään muulle käynyt ikinä niin että harmittomasta flunssanparantelukonjakista olisi lähtenyt lyömään suttua niin että lopputuloksena kauhea humala?

- - - Updated - - -

Asenne on kuitenkin hyvä. Liike kuin liike, alle kymmenen kilon korotukset on turhia. Prässissä pienin tunnettu on 50kg.

Viparit eteen / sivuille? Jätkä on kone.

- - - Updated - - -

Mä en kyykkää enää ikinä, paitsi ensviikolla. Seiskakympillä tekee sarjaa ja yks hassu kymmenen kiloa siihen päälle niin sinne jäin istuskelemaan.

Oliko muuten varmistusrautoja vai seurasiko tuosta jotakin nöyryyttävää sähellystä ja kolinaa?

Mulla ei oo ollu ikinä. Kerran oon maistanu, ehkä kaks. En tykkää.

Onko sulla huonot kengät? Mulla kans prässissä välillä kipeytyy jalkapohjat ku saa ladata painoa "vähän" enemmän ku kyykkyyn.

Ei kyykkäsin kyykkykengillä, niissä kova pohja. Se ehkä vaikutti ja ne puristaa vähän.

No nih, hyvä kyykkyhän se. Mulla ei oo jääny ikinä mitään alas.. Ei edes prässissä. Pitäs joskus koettaa tehdä failureen kyykkysarja, veikkaan että veri ja laatta ennen failurea. Tai sit lähtee vaan henki. :D

Mave on helppo jättää alas. Ei tarvii laittaa ku satane meikäläisen kunnolla. Penkkiki jää satavarmasti satasella alas. Penkistä vois kyllä jäädä ysikymppiki. ei oo oikee haisua siitä ku ei oo tullu aikoihin tehtyä.

Oliko muuten varmistusrautoja vai seurasiko tuosta jotakin nöyryyttävää sähellystä ja kolinaa?

Itseasiassa se oli vähän sellanen tuplaehkäisy, oli raudat ja pyysin vielä varmistajan. Mä kun olen aika tarkka ton ehkäsyn kanssa. Ajattelin että jeesis alkuun, mutta meillä kävi vähän sellanen kommunikaatio-ongelma.

Asenne on kuitenkin hyvä. Liike kuin liike, alle kymmenen kilon korotukset on turhia. Prässissä pienin tunnettu on 50kg.

Kyykyn jälkeen olin niin laiska etten jaksanut ottaa prässistä 50 kiekkoja pois, joten alotin tekemään 160kilosta, korotukset oli 30-40 kiloa, ihan vaan siksi että lähimmät limput oli 15 ja 20 kiloa. Eikä siihen sitten kahen kakskymppisen kanssa voinut mitään viiden kilon hiluja laittaa.

Itseasiassa se oli vähän sellanen tuplaehkäisy, oli raudat ja pyysin vielä varmistajan. Mä kun olen aika tarkka ton ehkäsyn kanssa. Ajattelin että jeesis alkuun, mutta meillä kävi vähän sellanen kommunikaatio-ongelma.

Kyykyn jälkeen olin niin laiska etten jaksanut ottaa prässistä 50 kiekkoja pois, joten alotin tekemään 160kilosta, korotukset oli 30-40 kiloa, ihan vaan siksi että lähimmät limput oli 15 ja 20 kiloa. Eikä siihen sitten kahen kakskymppisen kanssa voinut mitään viiden kilon hiluja laittaa.

Oliko joku aasialainen, siellähän niitä riittää.

Ja toi prässi, ainahan siinä makaa vähintään viiskymppiset mitä oon käynyt. Tee joskus etureidet+vaakahack superina, etureisiä 15 toistoa ja sitten vaakahackia 10-12. Vaakahackissa ota semmonen paino että joudut painamaan käsillä polvista lopussa. Tekee hemmetin hyvää, mun ainakin tekee mieli aina itkeä siinä laitteessa. Hirvein masiina mitä maa päällä kantaa.

öhöhöhöö
BX0YbSFCYAAdiAh.jpg

Back
Ylös Bottom