Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ois viikonloppuna Halloween-bileet. Miksi pukeudun? Naiset on hyviä näissä joten antaa palaa!

Mä olen niin väärä nainen vastaamaan tällasiin. Mun mielestä naamiais pukuihin ei tarvitse pukeutua enää seitsemän ikävuoden jälkeen.
Ainakin helppo, ja samalla jotenkin pyhä ja harras, naamiaisasu; Aatami

Puhutaano vaikka ainosta? Monellako toistolla menee aski tyhjäksi?

Riippuu vähän mitä lähdetään hakemaan. Yksi keino on käyttää isoa ruokalusikkaa ja kauhoa jättilusikallinen suuhun ja pitää taukoja välissä antaen ainon sulaa suuhun hitaasti. Tämä on hyvä jos haetaan hermotusta, kutsutaan myös brain freeze-tekniikaksi. Toinen taas pienellä lusikalla useammalla toistolla, tällä haetaan usein enemmän pitkäkestoista makuelämystä.

Täällä pakkiksella kun on välillä kaikenlaisia syömiseen/juomiseen liittyviä ennätysyrityksiä, niin ajattelin että pitäiskö viikonloppuna kokeilla juoda pullo keskiolutta.
Hmm. Laitan harkintaan.

Onpas hilpeä fiilis. Jouduin tykkäämään varmaan viidestä postista tässäkin ketjussa. Hehe.. Huomenna on hyvä päivä.

Oo vaikka Hello Kitty tai joku muu luonteeseen sopiva hahmo.
Tuli tosta mieleen. Kun olin ihan skidi, oli tarhassa jotku halloween ''lastentarhakuvaukset'' ni porukat sais tietää edellis iltana vasta tosta asiasta, eikä tietenkään voitu käydä mitään enää ostamssa.. Noh, porukat teki jätesäkin toiseen päähän pään mentävän reiän ja mä tungin sen päälle. Mulla on vieläkin jossain se kuva kun muilla hienot puvut päällä ja mulla jätesäkki. :face:

Tuli tosta mieleen. Kun olin ihan skidi, oli tarhassa jotku halloween ''lastentarhakuvaukset'' ni porukat sais tietää edellis iltana vasta tosta asiasta, eikä tietenkään voitu käydä mitään enää ostamssa.. Noh, porukat teki jätesäkin toiseen päähän pään mentävän reiän ja mä tungin sen päälle. Mulla on vieläkin jossain se kuva kun muilla hienot puvut päällä ja mulla jätesäkki. :face:

Muistan ku joskus ala-asteella annettiin joululahjoja ennen joulua jotka randomisti jaettiin luokassa ja mun kontribuutio oli fazerin sinistä paketoituna servettiin :D

Oo vaikka Hello Kitty tai joku muu luonteeseen sopiva hahmo.

Kairalle sopiva joululahja:
hellotitty-460x345.webp

Back
Ylös Bottom