Se se parhain onkin. Sänki on kauheen seksikäs ja miehekäs ja se raapii mukavasti.Pieni kestosänki on valintani. Se antaa tarvittavaa joustoa äärettömän kiireelliselle business-miehelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se se parhain onkin. Sänki on kauheen seksikäs ja miehekäs ja se raapii mukavasti.Pieni kestosänki on valintani. Se antaa tarvittavaa joustoa äärettömän kiireelliselle business-miehelle.
Pieni kestosänki on valintani. Se antaa tarvittavaa joustoa äärettömän kiireelliselle business-miehelle.
Se se parhain onkin. Sänki on kauheen seksikäs ja miehekäs ja se raapii mukavasti.
Se on myös meidän laiskojen suosikki, joka tosin turhan usein lipeää risuasteelle. Kyllä miehellä pitää naamassa olla karvoitusta.
Pitäisköhän alkaa käyttää hattuja, ne olis aika cool parran kanssa, ja monokkeli.. Sitten voitte tituleerata minua sööriksi.
Hatut sopii naisille. Partaa tai ei.
Onnea!Nähtävästi halusivat, paikka on teidän![]()

Voi ruokapalkalla tulla purkaan sen paketista ja askarrellapaskarrella jotain sen kanssa. En kuitenkaan imuroi, koska imurointi on saatanasta.Auttakaa.. ostin uuden pölyimurin. En viitsi ottaa sitä paketista enkä käyttää. Kuka auttaisi, voin neuvoa sohvalta.
Voi ruokapalkalla tulla purkaan sen paketista ja askarrellapaskarrella jotain sen kanssa. En kuitenkaan imuroi, koska imurointi on saatanasta.
Miten sitä nukkuuki näin sikeästi nykyään? Hyvähän se toki on enkä valita yhtään! Tänään on kyllä tiedossa aivan helvetillinen päivä. Ensin nää päiväduunit ja sitten kahdeksaksi tunniksi iltaduuniin. Hyvä että huomiseksikin lupasin ottaa OTL-tunnin rahanhimossani, niin ei varmasti saa nukkua yhtään pidempään... Että minä oon sitte hölömö ku lupaudun kaikkeen.