Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hitto, nyt alkaa valvominen tuntumaan huolella. Tentti alkaa kohta ja kehon läpi kulkee vaan kylmiä väristyksiä jatkuvalla syötöllä. Ulkona on vaivaiset 20 astetta lämmintä. Epic success. Miks mä en lukenut viime viikonloppuna.. :lol2:

Voi helvetti, nyt nuo ituhipit mussuttaa fb:ssä kun Niinistö on mennyt kommentoimaan arktista strategiaa. Tässä ois selkeästi paikka provolle ja hyvälle viihteelle kun maailmanparantajatukipummit sais kollektiivisen paskahalvauksen kun tuohon niiden moraaliseen rinkirunkkaukseen heittäis jotain väliin. Hmmmmmmm.

Ultimecia linkittää Eminemiä. Sieluni on musertunut, sydämeni särkynyt. Se rakkaus, jota olen tuntenut vuosien ajan Ultimeciaa kohtaan on mennyttä. Miten saan enää unta? Maistuuko minulle enää ruoka? Olenko enää edes sama ihminen?

Ootko Judis koskaan oikeasti perehtynyt tuon sortin musiikkiin? Nimittäin ei auennut nuorempana minullekaan. Jos lohduttaa niin kuuntelen tällä hetkellä kuitenkin Immortalia.

Juu mennäänpäs sillä tavalla että ei näy kun nenä.

- - - Updated - - -

Ei hassumpi suunnitelma.. vähän tuo yks kives häiritsee, onko varma kans että on hetero? Ettei vaan olis joku juoni.. No mutta nyt ei enää pelailla, katotaan jos tästä eteenpäin pärjäis rehellisellä ja suoraselkäisellä elämäntyylillä. Olenkohan mä löytänyt valon?

Yks kulkunen on kyl epäilyttävä asia..sillä oli nuorena miehenä sellanen tyyli että jos sitä koirapuistos alko joku nainen mielistellä ja kehua liikaa, ni se yhtäkkiä hyppäs pystyyn, kieto etutassut ympärille ja yritti suorittaa siinä pystys väkisinmakuuta
..sitä oli vaikee irrottaa siitä positiosta ja luonnollisesti kuraisella kelillä likaantu vähä kohdehenkilön vaatteetkin :) Ja kun toi nousee pystyyn ni sen pää on siinä pidemmänkin henkilön kasvojen tasalla..:) Eli mikäpä enempää heteroon viittaisi kuin tollanen käytös??:)

Toi on oikee linja että pelailut pelailtu, rehellisyys on oikee tie..valoa kohti! Ei siihen omaa voimaa kyl aina ole, mies on vähä luonnostaan tollanen ku toi mastiffi..mutta jos on halua kilvoitella ni Hän auttaa ja kuulee meitä :)

Nyt kyllä pentele yllätti tuo talavi! Lunta maassa ja kesänakit alla... Peukut pystyyn pääsenkö tuon liuskan ylös alapihalta. :D

Back
Ylös Bottom