Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No lumitilanteesta ollaan taas seuraavat 6kk ajantasalla 1 cm tarkkuudella kun se on erään henki ja elämä:D
Ei kyllä mä ymmärrän kuinka hauskaa se on, kunhan kiusasin.

Uskoisin, että saamme tuosta hauskuudesta todistusaineistoa yötubevideon muodossa vielä tänään.

Täältä tulee jatkuvaa lumitiedotusta, siitä ei kannata olla huolissaan. Ja joku videokin pitäis keksiä...perkele kun tulin aamuvuorosta kotiin vasta 2000 ja aamulla pitäis olla taas siellä. Oottakaas ihan hetki...

e: Nonii, siinä.

e2: Oho, sehän sai tuon X-Trimmin vähän sladiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mullakin oli kurja fiilis kunnes tein kiukulla selkätreenin. Sain kerrankin kanavoitua vitutusta siten että treeni oli paras pitkiin aikoihin. Esim 60kg kässärit tuntui liian kevyiltä kulmasouteluun. Hiki tippui ihan norona siihen kumimatolle. Ja peukaloiden päältä lähti nahat mavessa, ne hierais polviin sillä tavalla sopivasti. On se hienoo. Mutta ei tuo muksujen karkkirosvouskaan huono ole!

No nyt on kurja fiilis ja paha olo. Duuniin - salille - muksut =väsymys = kaikki vituttaa
Mä sain salilla vaan kaadettua 50 kilon levypainon jalalleni kun joku ystävämielinen oli niitä pari kappaletta prässiin jättänyt. Sekin oli hienoo.

Juu mastiffi kuviin! Tarviiko panoraama kuvan että mahtuu kuono ja häntä samaan ruutuun? Keskisessä Suomessa eletään ja yritetään ja yritetään elää

No niin..ei toi paina ku 70-75 kiloo tällähetkellä, vaakalla ei oo käyty aikoihin. Säkäkorkeus on jossain 85 cm paikkeilla. Se tykkäis omasta sohvasta.
IMG_1990.webp

No niin..ei toi paina ku 70-75 kiloo tällähetkellä, vaakalla ei oo käyty aikoihin. Säkäkorkeus on jossain 85 cm paikkeilla. Se tykkäis omasta sohvasta.
katso liitettä 106311

Oijoi! Tuo on kommee. Mitähän se tuumais kerrostalokaksiosta, olen joutunut ulkoruokintaan. Tuo olis kyllä mukava tuossa sohvalla vieressä. Tai se vois olla tuossa sohvalla ja minä vieressä lattialla.

En usko, lapset on aika viattomia, vaikka niitten karkit söinkin
Taidan jatkaa tällä itseni henkisellä ruoskimisella..

Tämä oli valkoihonen laulaja... Olen radiosta kuullu ton biisin ties kuinka monta kertaa ja aina ajatellu että tummaihonen mies.

Oon kans aina aattellut, että tuo on joku vanha tummaihonen mies. Sama tämän seuraavan kanssa, ääni ja ulkonäkö ei oikein kohtaa.

Vaikee tosta nyt on sanoo minkälainen ääni oikeesti on kun on miksattu niin helvetisti.

No älä ny pilaa mun hetkeäni tämän kans. :D

Voivoi kun on tylsää... Kaipais jotain juttuseuraa tähän hätää, tai sit vois ettiä ruokaa!

Oijoi! Tuo on kommee. Mitähän se tuumais kerrostalokaksiosta, olen joutunut ulkoruokintaan. Tuo olis kyllä mukava tuossa sohvalla vieressä. Tai se vois olla tuossa sohvalla ja minä vieressä lattialla.

Se on alkuun asunu nuorena kerrostalos mutta kyllä se ehkä moittis vähä pieneks nyt kun on tottunu olemaan ulkona pihas/tarhas. Pelaa ittes takas sinne kotio ja sano että tollanen kaveri tulee mukana :) Tolla ei oo ku yks kives mutta on se muuten ihan rehti hetero :)

Se on hyvä ettei tarvi yksin vaipua kurjuuteen.

Pitikin kuunnella toi irtakkin linkkaama biisi tähän fiilikseen, ei muuta ku peiton alle itkemään, henkisesti..

Juu mennäänpäs sillä tavalla että ei näy kun nenä.

- - - Updated - - -

Se on alkuun asunu nuorena kerrostalos mutta kyllä se ehkä moittis vähä pieneks nyt kun on tottunu olemaan ulkona pihas/tarhas. Pelaa ittes takas sinne kotio ja sano että tollanen kaveri tulee mukana :) Tolla ei oo ku yks kives mutta on se muuten ihan rehti hetero :)

Ei hassumpi suunnitelma.. vähän tuo yks kives häiritsee, onko varma kans että on hetero? Ettei vaan olis joku juoni.. No mutta nyt ei enää pelailla, katotaan jos tästä eteenpäin pärjäis rehellisellä ja suoraselkäisellä elämäntyylillä. Olenkohan mä löytänyt valon?

Se on hyvä ettei tarvi yksin vaipua kurjuuteen.

Pitikin kuunnella toi irtakkin linkkaama biisi tähän fiilikseen, ei muuta ku peiton alle itkemään, henkisesti..

No hö. Tää video piristää mua aina, jos vaikka suaki edes vähän. :)

Tuo on muuten ihmeellinen mies. Ei mitenkään erityisen komea, mutta saa kyllä karismallaan sukat pyörimään jaloissa.

Back
Ylös Bottom