Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väsyttää ihan sikana. :zzzz: Yksi päivä ennää töitä ja se on melkeen viikonloppu! ;) Kivaa ku meillä on Aliasmiitinki lauantaina!

Tää koko yön opiskelu on kyllä karseeta. Kello on seuraavaks viis aamulla ja noi pirun kaavat hyppii silmille. Se ois kaks tenttiä tänään jaksettava. Tästä on pakko ottaa opiksi ja jatkossa aloittaa ajoissa. Tosin noin olen muistaakseni ajatellut lukion ensimmäiseltä asti...

Mä luulen että j3pa on kovin potari kaikista. Se syö niin paljo sitä suolaa.

Minäki luulin että Poro on kauhee potari, mutta sähän olitki samanlainen paska ku me muutki. Ja juovuksissa.

Siinä on kyllä historian suurin väärinkäsitys. Luultavasti olen suurempi paska ku muut ja ihan liian vähän juovuksissa suhteessa siihen kuinka paska mie oon.

Tää koko yön opiskelu on kyllä karseeta. Kello on seuraavaks viis aamulla ja noi pirun kaavat hyppii silmille. Se ois kaks tenttiä tänään jaksettava. Tästä on pakko ottaa opiksi ja jatkossa aloittaa ajoissa. Tosin noin olen muistaakseni ajatellut lukion ensimmäiseltä asti...
Mie oon ollut vähän huolissani, että nukutko sie koskaan ku sie oot aina täällä mitä ihmeellisimpiin aikoihin. Tentitkin menisi paljon paremmin levänneenä. Ja kaikista suurin ihmetyksen aihe on se, että mitä ihmettä sie luuhaat tääl kaiket päivät vaik sie oot maailman toisella puolella? Eikö siun pitäis tehä kaikkea hauskaa?

Päivällä tajusin että Vipit tullu, mitä muutakaan sitä mies voi kun tutustua tuohon ketjuista pyhimpään...
nimim. 150 sivua jääkaappiketjua selattu. Suosittelen kaikille muillekin, ketkä eivät tähän maanpäälliseen hekumataivaaseen ole vielä jostain syystä tutustuneet, 10 euroa on pieni hinta tuosta.
Musta tulis hyvä mainostaja, saa käyttää muttei pakko oo!

Ainiin, sain kutsun työhaastatteluun torstaiaamulle, jokohan sitä miestä (lue: poikaa) lykästäisi :)

Mie oon ollut vähän huolissani, että nukutko sie koskaan ku sie oot aina täällä mitä ihmeellisimpiin aikoihin. Tentitkin menisi paljon paremmin levänneenä. Ja kaikista suurin ihmetyksen aihe on se, että mitä ihmettä sie luuhaat tääl kaiket päivät vaik sie oot maailman toisella puolella? Eikö siun pitäis tehä kaikkea hauskaa?

Nukkuminen on yliarvostettua. :D Tää on nyt toinen yö ilman unta tälle viikolle. Unirytmit nyt on mitä on ja pitää muistaa se aikaerokin tuossa. Luuhaan luennoilla ja öisin täällä, samalla kun teen kaikkea muuta yhtä fiksua. Me pidetään porukalla nyt pientä taukoa juomisesta, jää tätä aikaa vähän enemmän muuhun kun ei tarvitse krapulaa olla nukkumassa pois joka toinen päivä. Kyllä tässä hauskaa ehtii myös pitämään, älä sie huoli ^_^

Päivällä tajusin että Vipit tullu, mitä muutakaan sitä mies voi kun tutustua tuohon ketjuista pyhimpään...
nimim. 150 sivua jääkaappiketjua selattu. Suosittelen kaikille muillekin, ketkä eivät tähän maanpäälliseen hekumataivaaseen ole vielä jostain syystä tutustuneet, 10 euroa on pieni hinta tuosta.

Yliarvostettu ketju, joka on täysin omiaan ruokkimaan epärealistista hehkutusta punttimimmien ihmeellisyydestä.

Eipäs ole. Mä oon viimesenä neljänä yönä nauttinu vahvistavia unia 10h päär yö. Kympin meinaan nukkua tulevana yönäki.

Mulle tavallinen yö on siinä 4-6 tunnin haarukassa. Mut joo, jos sitä siirtyis Sacrifice Ration pariin kun se tuossa näyttäis olevan kirjassa pikasesti.

Back
Ylös Bottom