Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäki luulin että Poro on kauhee potari, mutta sähän olitki samanlainen paska ku me muutki. Ja juovuksissa.Kieltämättä.
Minäki luulin että Poro on kauhee potari, mutta sähän olitki samanlainen paska ku me muutki. Ja juovuksissa.
Kyllä sä olit ihan hyvästi juovuksissa :D Sopevasti, sanoisin. Miltä sielä lapissa näyttää ja tuntuu?Siinä on kyllä historian suurin väärinkäsitys. Luultavasti olen suurempi paska ku muut ja ihan liian vähän juovuksissa suhteessa siihen kuinka paska mie oon.
Mie oon ollut vähän huolissani, että nukutko sie koskaan ku sie oot aina täällä mitä ihmeellisimpiin aikoihin. Tentitkin menisi paljon paremmin levänneenä. Ja kaikista suurin ihmetyksen aihe on se, että mitä ihmettä sie luuhaat tääl kaiket päivät vaik sie oot maailman toisella puolella? Eikö siun pitäis tehä kaikkea hauskaa?Tää koko yön opiskelu on kyllä karseeta. Kello on seuraavaks viis aamulla ja noi pirun kaavat hyppii silmille. Se ois kaks tenttiä tänään jaksettava. Tästä on pakko ottaa opiksi ja jatkossa aloittaa ajoissa. Tosin noin olen muistaakseni ajatellut lukion ensimmäiseltä asti...

Eikö siun pitäis tehä kaikkea hauskaa?
Mie oon ollut vähän huolissani, että nukutko sie koskaan ku sie oot aina täällä mitä ihmeellisimpiin aikoihin. Tentitkin menisi paljon paremmin levänneenä. Ja kaikista suurin ihmetyksen aihe on se, että mitä ihmettä sie luuhaat tääl kaiket päivät vaik sie oot maailman toisella puolella? Eikö siun pitäis tehä kaikkea hauskaa?
Päivällä tajusin että Vipit tullu, mitä muutakaan sitä mies voi kun tutustua tuohon ketjuista pyhimpään...
nimim. 150 sivua jääkaappiketjua selattu. Suosittelen kaikille muillekin, ketkä eivät tähän maanpäälliseen hekumataivaaseen ole vielä jostain syystä tutustuneet, 10 euroa on pieni hinta tuosta.
Nukkuminen on yliarvostettua.
Eipäs ole. Mä oon viimesenä neljänä yönä nauttinu vahvistavia unia 10h päär yö. Kympin meinaan nukkua tulevana yönäki.
Yliarvostettu ketju, joka on täysin omiaan ruokkimaan epärealistista hehkutusta punttimimmien ihmeellisyydestä.
Noi on päivänokoset eikä mitkään yöunet.Mulle tavallinen yö on siinä 4-6 tunnin haarukassa.
No tässähän tämä omakin päivä menee, joten yhdyn tähän.Jos tää on hauskinta kaikista?
Noi on päivänokoset eikä mitkään yöunet.