Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas sipsejä. Jos tulee jotain herkuteltua niin yleensä sipsejä. Muistan joskus ottaneeni vaikutteita Jp Fuxin opeista sipsien syömisen suhteen, ja sille tielle on jääty. Treenit kulkevat ja sipsit maistuvat. Suosittelen.

Meinasin lasauttaa jotain hirvielukkaa päin ajellessani kotiin. Olikin meinaan eka kerta evöh. Täytyy myöntää, että hiukan tärisytti hanskoja jälkikäteen.

Kiitos vain neuvosta, mutta mää luulen etten mää sovi tuonne uskovaisten joukkoon kun mun kirkossa käynnitkin on ollu häissä ja hautajaisissa ripille pääsyn jälkeen..
No, koskei tässä kohtaa vaihtanu raha tai muut hyödykkeet omistajaa, ei käsittääkseni tullut mitään vahinkoa vaikkei tästä neuvosta ollutkaan mihinkään. Koitan skarpata ens kerralla.

Oli sama fiilis, mutta tulipahan tehtyä. Täytyy todeta, että yksiössä oli näköjään puolensa, kun nyt toi touhu vaatii vielä enemmän aikaakin...
Mä käytin hyväksi todettuun tapaani käytin lapsityövoimaa törkeästi hyväkseni. Älkää kertoko kellekkään.

Taisin sua silloin varoitellakin, että siivoamisen aloituskynnys kasvaa huomattavasti kun muuttaa isompaan asuntoon. Vaikkei sitä vieläkään missään linnassa asu, on se paha kun on tottunut monta vuotta siivoomaan yksiötä.
Entisessä omakotitalossa oli yks iso huone, jonne saatto dumpata kaiken, jolle ei sillä hetkellä löytäny paikkaa ja paljasta lattiapintaa oli niin paljon, että imurointi oli suht inhimillistä (muutenhan se on ihan saatanasta) kun kaluja pysty siirteleen kunnolla. Nyt on täyteen ahdetut 36 neliöö ja hermo menee niinku heti kättelyssä. Että hyvät ja huonot puolensa taitaa olla molemmissa. Tai sit mulla on vaan liikaa kamaa.

Ens viikolla rennompi viikko tosiaan edessä ku on torstai ja perjantai vapaa. :D :dance: Ja onpa ulkona nättiä ku on noin pimeetä ja katuvalot loistaa vain valomerenä. :haart:

Syksy on kyllä ihan paras! Päivällä paistaa aurinko, mutta ei ole kuuma. Illalla sitten juuri toi pimeys ja kaupungin valot.

Todellakin! Hyvä ku osaa nähä asioitten parhaimmat puolet. :)

Aamupalan jälkeen pitäs suunnata töihin, eikä mitään hajua millon päivä loppuu :D Kuulosti vaan olevan tekemistä tälle päivälle, mutta josko se helpottaa kun pääsee paikanpäälle.. Tai sitten ei :D

Meikälle on vissiin tulossa aika leppoinen päivä, eli sinänsä aika rauhallinen laskeutuminen uuteen viikkoon. Koko päivän kuuntelen hyvää musiikkia Word- ja Excel-tiedostot naaman edessä.

Hieman normaalia vituttavampi maanantai/viikko, kun tietää et kaverit viettää lomaa ja ite keräämässä itteäni kasaan uutta työharjottelu viikkoa varten :face:

Noh.. ei kai tässä auta muu kun jaksaa, lomailen ite sit parin viikon päästä :D

Back
Ylös Bottom