Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas kyllä todella hyvä leffa tuo The lone ranger!!
Olihan se ihan hyvä, ei kuitenkaan todella hyvä IMO.
Sama. Sauna on lämmin ehkä noin 5min sisään.
No, koskei tässä kohtaa vaihtanu raha tai muut hyödykkeet omistajaa, ei käsittääkseni tullut mitään vahinkoa vaikkei tästä neuvosta ollutkaan mihinkään. Koitan skarpata ens kerralla.Kiitos vain neuvosta, mutta mää luulen etten mää sovi tuonne uskovaisten joukkoon kun mun kirkossa käynnitkin on ollu häissä ja hautajaisissa ripille pääsyn jälkeen..
Mä käytin hyväksi todettuun tapaani käytin lapsityövoimaa törkeästi hyväkseni. Älkää kertoko kellekkään.Oli sama fiilis, mutta tulipahan tehtyä. Täytyy todeta, että yksiössä oli näköjään puolensa, kun nyt toi touhu vaatii vielä enemmän aikaakin...
Entisessä omakotitalossa oli yks iso huone, jonne saatto dumpata kaiken, jolle ei sillä hetkellä löytäny paikkaa ja paljasta lattiapintaa oli niin paljon, että imurointi oli suht inhimillistä (muutenhan se on ihan saatanasta) kun kaluja pysty siirteleen kunnolla. Nyt on täyteen ahdetut 36 neliöö ja hermo menee niinku heti kättelyssä. Että hyvät ja huonot puolensa taitaa olla molemmissa. Tai sit mulla on vaan liikaa kamaa.Taisin sua silloin varoitellakin, että siivoamisen aloituskynnys kasvaa huomattavasti kun muuttaa isompaan asuntoon. Vaikkei sitä vieläkään missään linnassa asu, on se paha kun on tottunut monta vuotta siivoomaan yksiötä.
Ja onpa ulkona nättiä ku on noin pimeetä ja katuvalot loistaa vain valomerenä. :haart:
Syksy on kyllä ihan paras! Päivällä paistaa aurinko, mutta ei ole kuuma. Illalla sitten juuri toi pimeys ja kaupungin valot.

Minä en niiiiiin oo valamis tähän päivään.
Samat tuntemukset. Miten tämä maanantai tulee aina näin salakavalasti?