Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan vaan kyssäri Pandakarhulle että ymmärtääkö Korealaiset kaakaon päälle mitään?

Melkoisen voimakasta puuskittaista tuulta Oulun seudulla.... :wtf:

Ei saatana, oli kyl kovaa! En meinannu uskoa tuuleksi, luulin, että julkisivuremontti on muutettu jo yölliseen peltikaton vaihtamiseen ku ääni oli sen verran voimakas. :D Melkein korvatulpat tuli kaivettua esille...

Ei saatana, oli kyl kovaa! En meinannu uskoa tuuleksi, luulin, että julkisivuremontti on muutettu jo yölliseen peltikaton vaihtamiseen ku ääni oli sen verran voimakas. :D Melkein korvatulpat tuli kaivettua esille...

Perus Oulua että syksyllä vähän tuulee. Ja talvella ja keväällä ja kesällä..

E: Miksihä mulla pyörii jumalanpalvelus tuolla töllössä taustalla? Sehän tästä vielä puuttuis että juomisen lopettamisen lisäksi tulisin uskoon.. En minä mitää taivaspaikkaa tässä ny kuitenkaa halua joten laitetaa vaikka toi Elixir taustalle.

Tarttis siivota. Kiinnostaa pieniä kiviäkin.

Mikäs Effeliinillä on hätänä? Särkeekö tukanjuuria?

Lähtee joku mun kaa pizzalle.

Olen niin paskaa seuraa, että mä tarjoon.
Mä oon niin paskaa seuraa, että tilaan kostoks vielä ison fantankin. Sun piikkiin tietty. Et koska mennään ja mihin?

E: Miksihä mulla pyörii jumalanpalvelus tuolla töllössä taustalla? Sehän tästä vielä puuttuis että juomisen lopettamisen lisäksi tulisin uskoon.. En minä mitää taivaspaikkaa tässä ny kuitenkaa halua joten laitetaa vaikka toi Elixir taustalle.
Meet johonkin jumalanpalvelukseen tai herätyskokoukseen tai johonkin ja kerrot kaipaavas elämälles suuntaa ja tarkoitusta ja jonkun siihen rinnalle kulkemaan. Siinä vaiheessa kaikki hoivaamisviettiset sinkut naisihmiset tuntevat läikähdyksen sisällään ja rientävät sua auttamaan. Etkös sä kuitenkin naisen halua? Siitä vaan valkkaat mieleisimmän ja rupeet heilasteleen. Erinäisiä lihallisia iloja tosin joudut ehkä hiukan odotteleen. Tai sit et.
Tämän neuvon tarjosi Layla vastaa vaikket tahtoiskaan -palvelu, ole hyvä. :) Eka kerta oli ilmanen.

Meet johonkin jumalanpalvelukseen tai herätyskokoukseen tai johonkin ja kerrot kaipaavas elämälles suuntaa ja tarkoitusta ja jonkun siihen rinnalle kulkemaan. Siinä vaiheessa kaikki hoivaamisviettiset sinkut naisihmiset tuntevat läikähdyksen sisällään ja rientävät sua auttamaan. Etkös sä kuitenkin naisen halua? Siitä vaan valkkaat mieleisimmän ja rupeet heilasteleen. Erinäisiä lihallisia iloja tosin joudut ehkä hiukan odotteleen. Tai sit et.
Tämän neuvon tarjosi Layla vastaa vaikket tahtoiskaan -palvelu, ole hyvä. :) Eka kerta oli ilmanen.

Kiitos vain neuvosta, mutta mää luulen etten mää sovi tuonne uskovaisten joukkoon kun mun kirkossa käynnitkin on ollu häissä ja hautajaisissa ripille pääsyn jälkeen..

Oli sama fiilis, mutta tulipahan tehtyä. Täytyy todeta, että yksiössä oli näköjään puolensa, kun nyt toi touhu vaatii vielä enemmän aikaakin...

Taisin sua silloin varoitellakin, että siivoamisen aloituskynnys kasvaa huomattavasti kun muuttaa isompaan asuntoon. Vaikkei sitä vieläkään missään linnassa asu, on se paha kun on tottunut monta vuotta siivoomaan yksiötä.

Onpas porsas olo. Pitsa - makkara - olut -kombo toimii. Pakko lähteä hikoilemaan tuonne pihalle kun on noin ärsyttävän nätti kelikin. Rullaluistimet alle ja parikymmentä kilometriä varmaan alkaa helpottaa tätä ähkyä.

JohnyV, otakko hoitoon 70 kilosen mastiffin jolla jotenki ny vähä säädöt pielessä korvien välis? Haukkuu ja piippaa kokoajan ja yöllä oli murtautunu sekä tarhasta että pihaa ympäröivästä aidasta läpi ja syöny naapuris jostain verannalta omenapiirakan elmukelmuineen...se on ihan kiltti sinänsä mutta sekaisin vaan, se tarttis sun rakkautta ja huomioo nyt. Tykkäis olla sisällä ja makaa mielellään sohvalla. Ylettyy sisällä pöydille kurkottelematta, sen pää kulkee siinä sopivalla korkeudella automaattisesti...

Taisin sua silloin varoitellakin, että siivoamisen aloituskynnys kasvaa huomattavasti kun muuttaa isompaan asuntoon. Vaikkei sitä vieläkään missään linnassa asu, on se paha kun on tottunut monta vuotta siivoomaan yksiötä.
Niin teit, mutta ei tullut annettua painoarvoa, ja nyt on jo myöhäistä. :D

Hetken imurin kanssa heiluttuani rupesin jo miettimään semmosta robotti-imuria, mutta kunnolliset taitaa olla aika kalliita.

JohnyV, otakko hoitoon 70 kilosen mastiffin jolla jotenki ny vähä säädöt pielessä korvien välis? Haukkuu ja piippaa kokoajan ja yöllä oli murtautunu sekä tarhasta että pihaa ympäröivästä aidasta läpi ja syöny naapuris jostain verannalta omenapiirakan elmukelmuineen...se on ihan kiltti sinänsä mutta sekaisin vaan, se tarttis sun rakkautta ja huomioo nyt. Tykkäis olla sisällä ja makaa mielellään sohvalla. Ylettyy sisällä pöydille kurkottelematta, sen pää kulkee siinä sopivalla korkeudella automaattisesti...

No ilman muuta, me tykätäänkin näköjään mastiffin kanssa samoista asioista. Ja win-win tilanne saattaisi olla tuossa rakkauden ja huomion tarpeessakin.

Back
Ylös Bottom