Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikonloppu! Tänään voisi mennä baariin pitkästä aikaa. :dance:

Joo, sielä olis Maikkol Monroe. En oo kyllä vielä osannu päättää meenkö sinne vai panenko kotona maata.

Oottako te perillä tästä uudesta trendistä? Duckface on niin 2000 lukua ja nyt tulee tää Cockface..

Kukkonaama

No nih, kukko huuleen.

[video]http://m.youtube.com/watch?v=Q35KSkAy-4c[/video]

Laatuperjantaita kaikille!

"My back is tighter than a nun's vagina"

Mun selkä taitaa niin samaistua tällä hetkellä tuohon vertaukseen. Muuten kyllä ollut niin loistava päivä, kun heti aamusta kehuttiin komiaksi ja kauniiksi naiseksi. Ja lauluääniki oli vielä niin hyvä. Tuntuu siltä, että oon aika erinomainen tyyppi ollut tänään.

VIIKONLOPPU!

Parin tunnin päästä Kisapuistoon.
Saipa_Logo_netti.JPG
-
logo.jpg

Jos ainoa keino saada nainen sänkyyn on tuo niin sillon ei oo enää vara valkata. Ja kyllä musta tuntuu että myös "punttimimmit" on persoja suklaalle. Toisaalta tuolla taktiikalla voi olla naisilla pettymys oven takana ku sielä ei ookkaa isoa kasaa suklaata vaan mä.

Tarjoa niille suklaamunaa!

"Illaksi kotiin" oli jonkun lentoyhtiön mainoksessa, eli istuskelen Kööpenhaminan lentokentällä loungessa. Onneksi on Pakkotoisto, niin on tekemistä lennon lähtöön asti.

Back
Ylös Bottom