Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijjaijjaijjjai poijjaat ja tytöt, meikäläisellä on huomenna VAPAAPÄIVÄ!

Muaahahahahaa, hajoilkaa siä työmaallanne ja miettikää sitä pehmeätä ja lämmintä sängynpohjaa missä minä vetelen sikeitä!

+ etenkin kiukulle tämä viesti on tarkoitettu, kun tuntuu sua se työmaa niin rassaavan. :D

Kaikenlaisia saatanan virityksiä sitä löytää. Kuka imbesilli suunnittelee Volvon käsijarrupaketin kasattavaksi jousilla? Ja kuka kiinalainen vinosilmä tekee sentin liian lyhyitä jousia? Laita lapsi asialle jne.

Toinen puoli kasassa.

Mä oon ihan rikki-poikki-irti-katki-pinossa... Onneks Shanghai jää huomenna taakse ja voi suunnata takas turvalliseen pikku Kunshaniin.

E. Missä sniffari?

Muaahahahahaa, hajoilkaa siä työmaallanne ja miettikää sitä pehmeätä ja lämmintä sängynpohjaa missä minä vetelen sikeitä!

+ etenkin kiukulle tämä viesti on tarkoitettu, kun tuntuu sua se työmaa niin rassaavan. :D

Hei äijä, haista paska! Välitän noi terveiset Raadolle, mulla on huomenna viisaudenhampaan leikkaus, sekä parin viikonpäästä alan opiskelemaan toista alaa! :)

Toivottavasti heräät helvetin aikasin!

Hei äijä, haista paska! Välitän noi terveiset Raadolle, mulla on huomenna viisaudenhampaan leikkaus, sekä parin viikonpäästä alan opiskelemaan toista alaa! :)

Haistan haistan :D Täällä kämpässä muu haisekkaan...

Mitä alaa alat opiskella? :) + erikoistut johonkin puusepäks yms.? Alkaa mennä vitutuksen takia viinaakin viä.. ;)

Ei kannata KOSKAAN käydä koeajamassa ihan uutta autoa, joka on kaikinpuolin täydellinen... tulee kalliiksi sellanen reissu!

Minkä sitikan kävit ostamassa?!

E: Jos ite kävisin koeajamassa ihan uutta autoa, joka on kaikinpuolin täydellinen, niin minulla ei olisi ikinä varaa siihen :D

Mä oon myymässä autoa just, se on täydellinen. Ostakaa pois, 15 000e ja se on juuri sinun. Eikä tässä vielä kaikki, saat kaupanpäälle vielä kahdet vanteet allaolevien lisäks. Puhumattakaan naapurien kateellisista ilmeistä, joiden arvoa ei voi rahassa mitata. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus. Väri on tyylikkään valkoinen, pesty vuonna 2011. Alkuperäiset öljyt.

EDIT: Todella vähän kolaroitu. Ja tiiättekö mitä mukavuuksia tässä on? No vaikka mitä.

Et viittis. 7 viimestelee terassia. Nappaa ku kilo paskaa! :)

Tän päivän kasannu lautoja ja lankkuja omiin kasoihinsa yhestä isosta kasasta yhen elämäänsä kyllästyneen työmiehen kans, et älä ala.. :D

Onneks pääsee vesikattoo rakentaa ensviikolla :) (aikoihin päässy rakentaa mitään tollasta kunnollista edes koulus, nyt ku työharjottelujakso ni kyllä kelpaa)

Tän päivän kasannu lautoja ja lankkuja omiin kasoihinsa yhestä isosta kasasta yhen elämäänsä kyllästyneen työmiehen kans, et älä ala.. :D

Onneks pääsee vesikattoo rakentaa ensviikolla :) (aikoihin päässy rakentaa mitään tollasta kunnollista edes koulus, nyt ku työharjottelujakso ni kyllä kelpaa)

Toi se vasta hirveetä oliski. Hyi saatana, voitit kyllä tän erän. En kitise enään!

Mä oon myymässä autoa just, se on täydellinen. Ostakaa pois, 15 000e ja se on juuri sinun. Eikä tässä vielä kaikki, saat kaupanpäälle vielä kahdet vanteet allaolevien lisäks. Puhumattakaan naapurien kateellisista ilmeistä, joiden arvoa ei voi rahassa mitata. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus. Väri on tyylikkään valkoinen, pesty vuonna 2011. Alkuperäiset öljyt.

EDIT: Todella vähän kolaroitu. Ja tiiättekö mitä mukavuuksia tässä on? No vaikka mitä.

Merkillä on merkitystä :D

Back
Ylös Bottom