Viikonloppu! Tänään voisi mennä baariin pitkästä aikaa. :dance:
Joo, sielä olis Maikkol Monroe. En oo kyllä vielä osannu päättää meenkö sinne vai panenko kotona maata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viikonloppu! Tänään voisi mennä baariin pitkästä aikaa. :dance:
Jos sen teet ni sunnuntaina sitte vastapainoks Jumalanpalvelukseen!!Itellä jää baarit väliin mutta su kyllä klo 12 ollaan Sanan kuulossa
![]()
Tai sitten ei. Kirkossa on epämukavat penkit, tylsät jutut ja heikko tarjoilu.
Ja riippuu vähä mestasta, tuolla ei oo kovat penkit missä ite käyn.Tai sitten ei. Kirkossa on epämukavat penkit, tylsät jutut ja heikko tarjoilu.
Mun mielest tarjoilut on tosi jees. Missä muualla sulle tarjotaan nyssykällä rahaa?
toisinaa tulee kauhee vittuilu päälle, mut mitäs tarjoavat stna
Jos ainoa keino saada nainen sänkyyn on tuo niin sillon ei oo enää vara valkata. Ja kyllä musta tuntuu että myös "punttimimmit" on persoja suklaalle. Toisaalta tuolla taktiikalla voi olla naisilla pettymys oven takana ku sielä ei ookkaa isoa kasaa suklaata vaan mä.
*tirsk*
Kohta rauta huutaa apua!! Jumalauta 3kg hiilaripöhö eilisestä päällä ei väsytä yhtään, SELKÄPÄIVÄ WAR!!!!!!!!!!!
Minkä sitikan kävit ostamassa?!
E: Jos ite kävisin koeajamassa ihan uutta autoa, joka on kaikinpuolin täydellinen, niin minulla ei olisi ikinä varaa siihen :D