VR teki sen taas! Toinen matka kahen päivän sisään eikä minuuttiakaan myöhässä.
Aikamoista! Osuit siihen 90% haarukkaan kun junat kulkevat ajallaan!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Vanha kunnon laivasimulaattori!Hotelli Vantaa oli hieman pettymys :(
Hotelli Vantaa oli hieman pettymys :(
Mää oon tänään syöny kattilallisen pasta carbonaraa ja kattonu viis tuntia sarjoja nojatuolin pohjalta.
Pitäsköhän oikiasti mennä hetkeksi vaikka haravoimaan, että vois sanoa tehneensä ees jotain tänä viikonloppuna...
Vanha kunnon laivasimulaattori!
HIEMAN?! Siellä on ollu sitten hyvä ilta :D
No, toisaalta, kun ajattelee, niin eihän lehtiä kannata haravoida ennen kuin ne kaikki on tippuneet puista... Ehkä annan nojatuolin kuitenkin levätä hetken, kun on joutunut koko päivän persettäni kannattelemaan, ja siirryn pirtin puolelle.Ei missään nimessä. Jumala rankaasoo jos meet pihalle riehumaan. Sitä paitsi mulla on parempi mieli jos joku muuki on mun kans samoilla sunnuntaimeiningeillä.

Höpöhöpö mistään liukkaista kannata välittää! Jos on rouheet renkaat ni hyvin mänöö läpi talven ja mulla oli edellisessä Konassa tosi toimivat pelit. Ja jos haittaa ni nasta vaan. Ei se liukkaus mitään, mutta auraamattomat tiet ottaa päähän enemmän..

Oho. Kello jo puol viis, päivä meni nopsaan. Takareidet ja pärseki kipee. Treenatun oloset.
Voihan perse. Mitä se voi? No voi voi.
Mulla huomenna kaikki päin perseé.
Oho. Kello jo puol viis, päivä meni nopsaan. Takareidet ja pärseki kipee. Treenatun oloset.
On kyllä menny nopeaa. Samat oireet eilisen treenin jäljiltä. Miten ihmeessä mä pystyn kävelee tänää salille tissejä reenaa? :D Kukas mut hakis ja veis?