Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kieltämättä tossa haisis jonkinlainen yhteys. Koita skipata pari peliä, joihin pääsisit meneen ja tarkista onko epäilyksesi oikea.Tuo meikäläisen Kärppien vieraspelirecordi näyttää aika mollivoittoiselta. Viime vuonna näin 7 peliä livenä joista ne hävis 6. Tää kausi alkoi ihan samanlailla, nähty paikanpäällä pelit HPK:ta ja Ipaa vastaan, molemmista tappio. Prkl pitääks mun alkaa oikeesti välttelee noita pelejä livenä jotta Kärpät voittaski joskus? :(
Lohdullista.Vanhemmat kävi kylässä. Mutsilla on 5 tikkiä sormessa ja iskällä pätkii Husqvarna (asiat eivät liity toisiinsa). Siinähän ne tärkeimmät.
Oijoi eilen oli tarjolla lempijuomaani ilmaista viinaa ja tämä päivä ei ole tarjonnut kovinkaan upeita elämyksiä. Voi perkeleen perkele.

Vois koittaa mennä aikasin nukkuun, josko huominen ois parempi.
Ah, ilmainen viina, sopii erittäin hyvin tarjottavaksi ilmaisen ruuan kanssa![]()
Näin! Sulla on selvästi hienostunut maku. Aamun logiikka:
-missä vitussa mä olen
-mitä mulle on tapahtunut
-miks mulla on suu näin kipee
-onko mua pantu johonkin
-oonko mä pannut jotakin
-onko mitään juomista
-sattuu
Sali koettu ja jalakojahan mie tein. Huomas ettei niitä ole treenattu, olivat kuin enontekiön vaivaiskoivut. Sunnuntaileffana toimi sel8nne, joka oli.. niin ja näin. Vaihtoehdoista The Heat ja Sel8nne ehkä kuitenkin parempi. Sandra Bullock no like. ...Vaikka kuka sen tietää jos ei oo nähäny?! :D
No voi perse. Sel8nne on vissiin ainoa leffa, jota tänä vuonna olen odottanut, joten sen olisi paras olla hyvä. Pitää vain suunnitella milloin ja kenen kanssa menee tuon katsomaan, ja toisinaan näissä käy niin, että se lykkääntyy ja lykkääntyy, jolloin se onkin julkaistu jo pian DVD/Bluraylle.