Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

Tänään oli ihan huippu herätys kaverin luota kunnon Congress & Spa Hotel Malmi -tyyliseen aamiaispöytään. Häät olivat mahtavat, morsian ja sulhanen kuin luodut toisilleen ja juotavaa oli häissä tarpeeksi.

Hotelli Vantaa oli hieman pettymys :(

Mää oon tänään syöny kattilallisen pasta carbonaraa ja kattonu viis tuntia sarjoja nojatuolin pohjalta.
Pitäsköhän oikiasti mennä hetkeksi vaikka haravoimaan, että vois sanoa tehneensä ees jotain tänä viikonloppuna...

Mää oon tänään syöny kattilallisen pasta carbonaraa ja kattonu viis tuntia sarjoja nojatuolin pohjalta.
Pitäsköhän oikiasti mennä hetkeksi vaikka haravoimaan, että vois sanoa tehneensä ees jotain tänä viikonloppuna...

Ei missään nimessä. Jumala rankaasoo jos meet pihalle riehumaan. Sitä paitsi mulla on parempi mieli jos joku muuki on mun kans samoilla sunnuntaimeiningeillä.

Ei missään nimessä. Jumala rankaasoo jos meet pihalle riehumaan. Sitä paitsi mulla on parempi mieli jos joku muuki on mun kans samoilla sunnuntaimeiningeillä.
No, toisaalta, kun ajattelee, niin eihän lehtiä kannata haravoida ennen kuin ne kaikki on tippuneet puista... Ehkä annan nojatuolin kuitenkin levätä hetken, kun on joutunut koko päivän persettäni kannattelemaan, ja siirryn pirtin puolelle.

Höpöhöpö mistään liukkaista kannata välittää! Jos on rouheet renkaat ni hyvin mänöö läpi talven ja mulla oli edellisessä Konassa tosi toimivat pelit. Ja jos haittaa ni nasta vaan. Ei se liukkaus mitään, mutta auraamattomat tiet ottaa päähän enemmän..

mut nyt on pakko fillaroida ja hyvä ottaa itteesä niskasta kiinni, kun autosta menee laakeri vaihtoon, niin ei paljoo ajella :D katotaan nyt josko uskaltais talvellakin ajella! Lumisimpina päivinä vois mennä autolla tai dösällä :)

- - - Updated - - -

mun piti lähtee vaatekaupoille ostelee paitoi sun muita, mut hups heijakkaa, äijä teki vaatekaapin inventaarion ja mä sain sen vanhat paidat :D jes! Kuulemma vuoden päästä katellaan uudestaan, kun se on taas isompi ja mä olen sillon todennäköisesti sen kokonen kun miäs on nyt!

Oho. Kello jo puol viis, päivä meni nopsaan. Takareidet ja pärseki kipee. Treenatun oloset.

Ihan jees tää Eminemin uusi biisi. :D

Alkaapa ulkona olla aika syksyinen ilma! Tulee kylmiä väreitä, kun ajatteleekin lähtevänsä salille, mutta onneksi siellä on lämmintä... Muahaha, ensi viikolla vain 4 työpäivää ja sitten rilluttelemaan!

Shayn: Hieno signature! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voihan perse. Mitä se voi? No voi voi.

Mulla huomenna kaikki päin perseé.

Hoopee treeniä todellaki! Hups typo. Huomenna lepo tai pumppipäivä niin ja töihin tietty

Oho. Kello jo puol viis, päivä meni nopsaan. Takareidet ja pärseki kipee. Treenatun oloset.

On kyllä menny nopeaa. Samat oireet eilisen treenin jäljiltä. Miten ihmeessä mä pystyn kävelee tänää salille tissejä reenaa? :D Kukas mut hakis ja veis?

On kyllä menny nopeaa. Samat oireet eilisen treenin jäljiltä. Miten ihmeessä mä pystyn kävelee tänää salille tissejä reenaa? :D Kukas mut hakis ja veis?

Ketunnokat pitää kyllä aina reenata. Tuskan läpi salille vaan.

Vanhemmat kävi kylässä. Mutsilla on 5 tikkiä sormessa ja iskällä pätkii Husqvarna (asiat eivät liity toisiinsa). Siinähän ne tärkeimmät.

Back
Ylös Bottom