Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei Pakkis!

Saisko vinkkiä deodorantista miehelle joka oikeasti toimii? Mä en nykyisellään ehdi edes matkustaa yliopistolle kun on jo hien hajua.. Vaikka pistän olevinaan kohtuullista tavaraa kainaloon.

Absolut Torr, apteekista.

tumblr_mmkayzxOfW1qz4d4bo1_500.jpg

Huomentos! Röihinröihiniröihin... Ja jes sit päiväsalille.

Mitä nää oot vetäny? :lol2
Mä tahdon samaa :rolleyes:

Jeah, tätä onki vaan harvoille ja valituille: syntymässään tipahtanu, josta pamahtanu päälle syväluontoinen syntymähumala. Mut tätä voi oppia: improkurssilla. Mullehan ne kurssit oli vaan syventävää harjoitusta.

Syväluotaava/syväluontoinen syntymävitutus. No joo ehkä ei. Varpaat on ihan paskana ja vituttaa mennä töihin. Nukun sentään hyvin ja katkeamatta, se on pitkästä aikaa melkoisen hieno juttu!

Huomeniii! :dance2: Ja viikko pian puolessa välissä, me likey!

Syväluotaava/syväluontoinen syntymävitutus. No joo ehkä ei. Varpaat on ihan paskana ja vituttaa mennä töihin. Nukun sentään hyvin ja katkeamatta, se on pitkästä aikaa melkoisen hieno juttu!

Hmh, kaira! Älä viitti olla kärttynen, oot paljon mukavampi normaalina!

^ Tuo selittääki miksei oo ollut pää kipeä pitkiin pitkiin aikoihin ja miksi aina dokaamisen jälkeen järki poistuu ruumiista..

Oikeasti, olen ihan varma että bodaaminen tyhmentää. Viime aikoina on tullut semmosia mokia tehtyä että jokin solukko on menettänyt toimintansa. Ja kun niukkaa kaveripiiriäkin katsoo niin tyhmiähän ne on kuin saappaat. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Oikeastaan odotan taas jonkinasteista dokausiltaa niin lyömme niin viii-iisaat päämme yhteen ja keksimme jotain mikä on keksitty jo tuhat vuotta sitten.

Ja jälleen järki poistuu seuraavana aamuna, vähän kuin heikkous kropasta treenien päälle.

Luulen että se dokaaminen tyhmentää enemmän ku bodaaminen.

Kaikki maailman älyköt on yleensä ollu juoppoja muttei yksikään ole bodannu.. Enpä tiedä.

Hierojalle kohta. :hyper: On ollut alaselkä pari päivää kivasti kankeana, joten apua tarvitaan. Tuskaa on kyllä luvassa, sillä pohkeet on vielä treenistä kipeät. Niinkuin niiden hierominen ei muuten kävisi jo tarpeeksi kipeää. :itku:

Hierojalle kohta. :hyper: On ollut alaselkä pari päivää kivasti kankeana, joten apua tarvitaan. Tuskaa on kyllä luvassa, sillä pohkeet on vielä treenistä kipeät. Niinkuin niiden hierominen ei muuten kävisi jo tarpeeksi kipeää. :itku:

Oletko neuvottelut hierojalle kokoalennuksen? Sehän on kohtuutonta, että sinun ruumiin pinta-alan hieronnasta veloitetaan yhtä paljon kuin 120kg miehen.

Minen ymmärrä ihmisiä jotka vartavasten haluavat tuntea tuskaa. Mieluummin mä venyttelen kerran kk ku käyn hierojalla. Vaikutus on käsittääkseni sama, koska se poistaa jumit.

Oletko neuvottelut hierojalle kokoalennuksen? Sehän on kohtuutonta, että sinun ruumiin pinta-alan hieronnasta veloitetaan yhtä paljon kuin 120kg miehen.

Sehän pian korottaa hintaa, kun käyttää kuitenkin maksetun 90 minuuttia eli hieroo siten paljon perusteellisemmin pienen pinta-alan eli tarjoaa laadukkaampaa palvelua kuin kaksimetriselle 120-kiloiselle korstolle.

Minen ymmärrä ihmisiä jotka vartavasten haluavat tuntea tuskaa. Mieluummin mä venyttelen kerran kk ku käyn hierojalla. Vaikutus on käsittääkseni sama, koska se poistaa jumit.
Sulla on vissiin helevetin huono hieroja, jos kerran kuussa venyttely takaa yhtä hyvän tuloksen. :D

Back
Ylös Bottom