Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei Pakkis!
Saisko vinkkiä deodorantista miehelle joka oikeasti toimii? Mä en nykyisellään ehdi edes matkustaa yliopistolle kun on jo hien hajua.. Vaikka pistän olevinaan kohtuullista tavaraa kainaloon.
Hei Pakkis!
Saisko vinkkiä deodorantista miehelle joka oikeasti toimii? Mä en nykyisellään ehdi edes matkustaa yliopistolle kun on jo hien hajua.. Vaikka pistän olevinaan kohtuullista tavaraa kainaloon.
Mitä nää oot vetäny? :lol2
Mä tahdon samaa![]()
Syväluotaava/syväluontoinen syntymävitutus. No joo ehkä ei. Varpaat on ihan paskana ja vituttaa mennä töihin. Nukun sentään hyvin ja katkeamatta, se on pitkästä aikaa melkoisen hieno juttu!
vituttaa mennä töihin.
Hmh, kaira! Älä viitti olla kärttynen, oot paljon mukavampi normaalina!
Kuulostaa eläkeviralta.
Luulen että se dokaaminen tyhmentää enemmän ku bodaaminen.
Hierojalle kohta.On ollut alaselkä pari päivää kivasti kankeana, joten apua tarvitaan. Tuskaa on kyllä luvassa, sillä pohkeet on vielä treenistä kipeät. Niinkuin niiden hierominen ei muuten kävisi jo tarpeeksi kipeää. :itku:
Oletko neuvottelut hierojalle kokoalennuksen? Sehän on kohtuutonta, että sinun ruumiin pinta-alan hieronnasta veloitetaan yhtä paljon kuin 120kg miehen.
Oletko neuvottelut hierojalle kokoalennuksen? Sehän on kohtuutonta, että sinun ruumiin pinta-alan hieronnasta veloitetaan yhtä paljon kuin 120kg miehen.
Sulla on vissiin helevetin huono hieroja, jos kerran kuussa venyttely takaa yhtä hyvän tuloksen. :DMinen ymmärrä ihmisiä jotka vartavasten haluavat tuntea tuskaa. Mieluummin mä venyttelen kerran kk ku käyn hierojalla. Vaikutus on käsittääkseni sama, koska se poistaa jumit.