Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nukkumaan käydessä tosiaanki vituttaa aina seuraava työpäivä. :D Onneksi herää aamulla 2-3 tuntia ennen töiden alkamista niin ei ole niin inhottava päivänavaus ku saa rauhassa herätä ja tehä omia juttujaan. Toisaalta on mukava mennä aina nukkumaan samaan aikaan niin saa nukuttua tarpeeksi eikä väsymys pilaa seuraavaa päivää. :)

Voi Hauho on kiva. Kun pääsiski vähä laiturinnokkaan liplattelemaan.

Kerran oon tuollaki viikon viettäny aikaani, onhan se rauhalline seutu. Yksin jos sais olla niin mieli lepäis..

Mä jotenki automaattisesti oletin, että tarkotit brassilla alakerran vahausta... :D Mutta ilmeisesti kyseessä oliki joku pätkimispotkimisjuttu. Tuo hehkutus ei enää kuulostakaan yhtä hauskalta.

Ei BJJ:ssä potkita eikä lyödä. Sen takia meinasin sitä jatkaa, kun olen kyllästynyt lyömään ja potkimaan ihmisiä, niin thaikku saa jäädä.

Aivan sama kuinka paljon salilla treenaa ja punppaa satoja kiloja alas ja ylös, mutta kyllä kovimmat tyypit löytyy sängystä enne kello kymmentä. En voi tajuta miten siihen pystyy kukaan! Varmasti muutakin aamupuurossa ku lusikka.

ps. :worship:

Jeah, tuli senverta levotonta unta että piän sittenkin levon. Alko pääkoppaa kiristää ajatus noiden hemmetin kamojen rehaamisesta. Ei oo helppoo hcbb, call me a looser. Oon vähän fanaattinen ton ylifitnessintoilun pelkäämisessä, jos hommasta menee maku ni meikälle se on sairautta. Mieluummin kroppaa ja eritoten mieltä kuunnellen ettei mee överiks. Haha, ja on se niin että taitaa oikeesti nostaa tota kulutusta erilailla toi aamureeni kun riittäis tota unta. Siihen ei mitään ihmepuuroja tai voisulia tarvita :D Daisukkeen tavoin heräsin silti ajoissa, työt alkaa vasta ysiltä.
Onneks on kuuden päivän työviikko ni ei tuu dokailtua. Kyllä tässä taas jossain vaiheessa, mut kivempi tuhlata energiaa treeneistä palautumiseen eikä krapulan. Ja lisäks dokaaminen sekottaa totally ton unirytminkin.

Edit. Sorry väärä topikki, tsooori.

Nyt saa taas kirjoittaa. Herätkääs ny vai ootteko te taas valvonu myöhälle? Hyi hyi, Patleetti on hyvin vihainen.

Väsyttää sikana! Illalla pyörin sängyssä säkkyrää ja sama toistuu aamulla ennen kellon heräämistä. What's up?! :jahas:

Se ois kuulkaa ihimiset perjantai 13., eli kaikki mikä mennee tännään päin persettä, voi hyvillä mielin laittaa sen piikkiin. :D Toivottavasti tämä päivä on eiliseen verrattuna edes suht normaali. :rolleyes: Ei muuta ko reeniä, reeniä! :hyper:

Minä en vitkuttele. Koska aikomus on päästä aamulla sängystä ylös 07:20 on maata pantava välittömästi!

En päässy, täytyi torkuttaa puoleen. Aikasemmin olis täytynyn mennä unille. No, onneks ens yönä saa nauttia 12-13h.

Mä jotenki automaattisesti oletin, että tarkotit brassilla alakerran vahausta... :D Mutta ilmeisesti kyseessä oliki joku pätkimispotkimisjuttu. Tuo hehkutus ei enää kuulostakaan yhtä hauskalta.

Mä ajattelin eilen aluksi aivan samoin. Mulle siitä vaan ei tullu mitään hauskaa mieleen, oikeestaan kateutta häntä kohtaan joka sitä olis päässy lipsuttelemaan.

Aivan sama, paskaa perjantaita! Onneks sentään Laihiala kähisee radios.

Duunit loppuu tänään. Eiku kauppaan tämän jälkeen, ja läppäri ostoksille. Tilitoimistoon soitto, ja taas ollaan yrittäjiä. Elämä on ihanaa :)

Duunit loppuu tänään. Eiku kauppaan tämän jälkeen...

Kotimainen vaihtoehto olis ollu jatkaa lausetta "kaljaostoksille". Koin pettymyksen, ku oliki vaan joku tylsä tietsikka.

Ajattelin kuulkaas hommata sunnuntaille krapulan! Pitkästä aikaa. Muista vkl suunnitelmia ei sitte ookkaa.

Back
Ylös Bottom