Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi Hauho on kiva. Kun pääsiski vähä laiturinnokkaan liplattelemaan. Ja jes! Tänään pääsee brassiin!
Päivän Roxette, Roxette toimii aina. Kaikki sanoo vihaavansa, mutta kuitenkin salaa kuuntelee ja pitää. Itse olen tullut kaapista ja pidän avoimesti. Myös Bon Jovista.
Jes, vihdoin tiedän mistä puhutaan. Täällä on pari päivää puhuttu sellasista bändeistä mistä kuunaan kuullukkaan. Hyvä, sano vielä Pandora ja 2 unlimited. Ei kai noita enää kuunnella mutta aikansa kutakin.
Jos sitä nukkumaan että sais taas koisia 9 hoo. Meinasin pitää lepopäivän huomenna, mut nyt ollu sellanen pössis reeneissä ettei malta. Vaihetaan vaan treenijärjestystä ni saa vähän keposemman tähän väliin.

Jos ei tarvis käydä töissä illalla ja yöllä ja joku piilottaisi kaikki maailman viinat multa, niin onnistuisi. Juopottelu varsinkin siirtää tehokkaasti mun sisäistä kelloani myöhemmäksi. Viikko pakkoheräämistä aamulla kuudelta mallia armeija toimi kanssa hyvin.Aivan sama kuinka paljon salilla treenaa ja punppaa satoja kiloja alas ja ylös, mutta kyllä kovimmat tyypit löytyy sängystä enne kello kymmentä. En voi tajuta miten siihen pystyy kukaan! Varmasti muutakin aamupuurossa ku lusikka.
Kävin, kylmää oli vesi.Voi Hauho on kiva. Kun pääsiski vähä laiturinnokkaan liplattelemaan. Ja jes! Tänään pääsee brassiin!
Ysiltä on just hyvä aika mennä nukkuun, eikä ole aamupuurossa mitään jekkua.Aivan sama kuinka paljon salilla treenaa ja punppaa satoja kiloja alas ja ylös, mutta kyllä kovimmat tyypit löytyy sängystä enne kello kymmentä. En voi tajuta miten siihen pystyy kukaan! Varmasti muutakin aamupuurossa ku lusikka.
ps.![]()
Jos ei tarvis käydä töissä illalla ja yöllä ja joku piilottaisi kaikki maailman viinat multa, niin onnistuisi. Juopottelu varsinkin siirtää tehokkaasti mulla sisäistä kelloa myöhemmäksi. Viikko pakkoheräämistä aamulla kuudelta mallia armeija toimi kanssa hyvin.
Voi Hauho on kiva. Kun pääsiski vähä laiturinnokkaan liplattelemaan. Ja jes! Tänään pääsee brassiin!
Etkä hommaa mitään kukkakaalikorvia, ei sovi sulle.Minä taas tykkään latailla akkuja, koska muuten on ihan kuutamolla, joten nukun aina, kun väsyttää ja nukkumiseen on mahdollisuus.Mulla ei rytmin kanssa ole ongelmia, mie en vaan halua astua siihen aikakapseliin nimeltä uni. :D
Minä taas tykkään latailla akkuja, koska muuten on ihan kuutamolla, joten nukun aina, kun väsyttää ja nukkumiseen on mahdollisuus.
Mulla ei rytmin kanssa ole ongelmia, mie en vaan halua astua siihen aikakapseliin nimeltä uni. Tiedän, että ku silimät aukenee niin eessä on vittumainen aamu ja työpäivä.