Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeah reidenloitontaja hcbb!!! Tuli ny seki koettua. Onneks olin naisten puolella ni kukaan ei nähny.

Jeah reidenloitontaja hcbb!!! Tuli ny seki koettua. Onneks olin naisten puolella ni kukaan ei nähny.

Liian harva tekee loitontajia. Minunkii kyykkäyskivut jäi pois kun aloin treenin alkuun tehdä loitontajia. Ihan sama mitä muut ajattelee. Eri asia ne, jotka hinkuttaa puoli päivää 5kg vastuksella ja lukee kaikki salin lehdet läpi siinä istuessaan.

Vaikka toisaalta, siinähän hinkuttaa. Ei oo sekään minulta pois.

Lämmittelynä tai viimeistelynä vois olla jeez. Itellä eilisestä jo persii kipeenä, mutta jotennii tuli sellaan fiilis että pitää kokeilla. Melkeen koko pakan sai käyttöön kyllä :D Oli vähän äijä olo.

Mulla taas menee sisentäjät. Vedossa ja kyykyssä. 3-4 kertaa mennyt jo sisäreisi oikealta mustelmille kun pikkusia revähdyksiä sattuu. Oon kyllä lisännyt sisentäjät nyt ohjelmaan.

No revähtynyt on entistä vahvempaa kudosta :D

Ja tänään taas kuulee jatkuuko työt vai ei. 1995 lähtien ollut talossa ja nähnyt about 8 yyteet.

Ai että, kyllä on leppoisaa tämä syksy. "Sesonki" tavallaan ohi ja paluu arkeen ja normieloon kesän jälkeen. Tykkään syksyn tuoksuista, märän maan ja asfaltin sekä lehtien. Sadekin tunnelmallista kun ei sille itse tarvi altistua. :) Töissä tahti iisiä menoa. Helpompi nukkuakin kun ei ole niin kuuma. Ja voi käyttää ulkona takkia ilman että paahtuu vaatekertojen alla.

Ei mulla muuta kuin tällainen satunnainen avautuminen.

Alkaa olemaan avatarin perusteella hkujan selekä kohillaan :)

Se on vanha kuva.. Huhti-toukokuulta, en muista tarkkaan. En osaa sanoa nykykunnosta, on kuorittavaakin päällä. En jaksa olla koko ajan tikissä ja tuossa heinäkuun puolivälissä nostettiin kalorit tähtitieteelliseen 5200 lukemaan. Sillä nousi alkuun paino luokkaa kilon/kaksi viikossa. Joku kolmisen viikkoa sitten kääntyi laskuun eli metabolia on taas kunnossa. Kuvassa vaan illuusio rokkaa, siitähän se suurin kyse on. Vyötärö kapeaksi ja muualta isoksi niin toimii.

No revähtynyt on entistä vahvempaa kudosta :D

Ja tänään taas kuulee jatkuuko työt vai ei. 1995 lähtien ollut talossa ja nähnyt about 8 yyteet.

Vaikee luottaa tollasiin revähdyksiin. Saattaa olla heikompaakin jos kuntoutus ollut huonoa.

Säähän jatkat, aina vaan. Tsemppiä kuitennii. Perseestä noi on jokatapauksessa kun jengi hajoilee.

kun pääsis aamiaiselle, mutta ku pitäis paistaa munia ja munat on vielä kanalassa ja ku meinasin hakee niitä äsken ni yks kana just munimas mulle lisää safkaa ja kaikki munat munintapesässä sen alla..isot on murheet :)

RockSM2013

Siinä on aamupäivälle puuhaa, kun syynää noita Rockin SM-kisojen karsijoita. Noista 6 etenee semifinaaleihin. Tuolla oli hyvääkin kamaa. Valitettavasti tää paikallinen orkesteri, jonka vuoksi koko sivulle eksyinkin, ei ollut sellaista.

Vaikee luottaa tollasiin revähdyksiin. Saattaa olla heikompaakin jos kuntoutus ollut huonoa.

Säähän jatkat, aina vaan. Tsemppiä kuitennii. Perseestä noi on jokatapauksessa kun jengi hajoilee.

Juu kuulemma/näemmä jatkan, pari lähti. Ilmeisesti vapaaehtoisesti, hyvä niin ettei tule kenellekään säröä elämään.

p.s. Hienosti teit jalat eilen, oon niin ylypiä kun joku treenaa kovaa. Olin jo välillä epäuskoinen että perkele vieläkö se jatkaa.. :D

Nää keskiviikot ei vaan oo mun päiviä. Ei vaan oo. Unohin lompakon kotiin ni en saanu ruokaa. Onneks joku fellow pullahiiri toi pullaa kahvihuoneeseen.

Timantit on ikuisia ja junat ja naiset. Seuraavan kerran kun kuulen radiosta lupaan kaksi kättä raamatun päällä, että viskasen radion mettään. Tänään soinu ku varmaan n. 17000 kertaa.

Timantit on ikuisia ja junat ja naiset. Seuraavan kerran kun kuulen radiosta lupaan kaksi kättä raamatun päällä, että viskasen radion mettään. Tänään soinu ku varmaan n. 17000 kertaa.

Toi on kyllä ärsyttävää, työharjottelussa kun olin vuoden alussa nii radiosta soi pelkästään muutama sama biisi vituttavaa kuunella ku joku J karjalaisen mennyt mies biisi pauhaa 100 kertaa 8 tunnin aikana.

Ei taida olla suomessa ketään joka tykkäis tuosta "timantit on ikuisia"-biisistä. Kaikilla alkaa keittää välittömästi ku tuo paska pärähtää soimaan ja heti tulee semmonen fiilis, että kohta minä perrrkele tempasen!

Huutonaurua tuolle Maatilan prinsessat -proggikselle. Miten noi onkin saaneet kerättyä lähes kaikki Suomen reikäpäät samaan karsinaan. Naurun lakattua laskeutuukin hämmennys siitä, että tällaista paskaa tulee ihan oikeasti televisiosta.

Back
Ylös Bottom