Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Terveellinen välipala siivittää plusmiinus-päivääni. Eli nakkipekonia. Nomnom.

edit. Helevetti, nyt tajusin että täähän kuulostaa ihan joltain bodaripäivitykseltä. "Plusmiinus-päivä". Tarkotan henkisesti. Minä mitään kaloreita laske. Pöh.

Treeni nro 2 tehty tälle päivää! Aamulla tein puntin ja nyt kävin vähän heittämässä hikeä. Taidan vetää loppupäivän lonkkaa. :D

Alfred on kotiutunut! Hankin siihen vaaleanpunaiset karvanopat ja puumakärry on valmis. Hanskalokeroon vielä tikkareita.

Töissä on yleensä varsin mukavaa, mutta toisinaan ärsyttää kun jotkut ihmiset eivät hoida heille kuuluvia tehtäviä. Kirjoittelin sitten vähän sähköpostia jossa linjasin asioita käyttäen sanontoja "aivan perseestä" ja "juosten kustu". Jos se siittä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun mielestä 2.10€ kahvista on jo vähän liikaa.. Ja oli vielä niin pahan makustaki!

Ja jos joku miettii vielä miksi ostin, niin en siinä tiskillä kehdannut takasinkaan kääntyä.

Heh heh heh heh hehheh heeee :) Pian päivän kohokohta eli treeni.. ja illalla BB jonka joutuu tsekata niin kauan ku Andy on siellä. Nälkäki olis, palkkarista saan treenin päälle 250 kalorii ja sitte toinen mokoma illalla rahkana ni siinähän se päivän 2000 kalorii onki täynnä

edit toi sara shafak näyttää joltain elukalta, varsinki tokavikas kuvas tod ärsyttävä lärvi, tykätkää vaan vapaasti tosta elukasta ja vähempi mun kommentista mutta mie en tykkäääääää :)

Heh heh heh heh hehheh heeee :) Pian päivän kohokohta eli treeni.. ja illalla BB jonka joutuu tsekata niin kauan ku Andy on siellä. Nälkäki olis, palkkarista saan treenin päälle 250 kalorii ja sitte toinen mokoma illalla rahkana ni siinähän se päivän 2000 kalorii onki täynnä

Oikeasti?

mä taisin ekana vuonna nähdä jonkun pätkän mutta esim viime vuonna jäi ihan totaalisesti väliin, Andy sai mut ny heltymään katsomaan tollasta saastaa...hyh hyh

Siis joku B-luokan julkkis saa sut kattomaan Ö-luokan realitysarjaa? Älä yritä keksiä tekosyitä :D

Siis joku B-luokan julkkis saa sut kattomaan Ö-luokan realitysarjaa? Älä yritä keksiä tekosyitä :D

älä ny, vähä ees armoo :) Muut "julkkikset" siellä kyl on ihan roskaa mutta Andy ny on vaan niin rokkenrollii että ota ny säkin vaan harkintaan toi BB :) Ylitä ittes :)

edit ota vaikka oksennusämpäri viereen sohvalle varmuuden vuoks :)

Miten se andy on pärjänny talossa? Saako se huumeita tai viinaa erikoisluvalla, ei kait se selvinpäin siellä oo?

älä ny, vähä ees armoo :) Muut "julkkikset" siellä kyl on ihan roskaa mutta Andy ny on vaan niin rokkenrollii että ota ny säkin vaan harkintaan toi BB :) Ylitä ittes :)

edit ota vaikka oksennusämpäri viereen sohvalle varmuuden vuoks :)

Mulla on parempaakin tekemistä, esim. tökkiä neuloja mun silmiin. :)

En oo koskaan ymmärtäny mitä hienoo tossa bb:ssä on.. Joskus oon vilaukselta nähny liikkuvaa kuvaa siitä ja niiltä bb-uutisiltahan ei voi välttyä mitenkään, valitettavasti.

Back
Ylös Bottom