Jeah reidenloitontaja hcbb!!! Tuli ny seki koettua. Onneks olin naisten puolella ni kukaan ei nähny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi ois nii mun treenipaita :DAi vitja, tämmösen t-paidan määki haluun :D
katso liitettä 104793
Jeah reidenloitontaja hcbb!!! Tuli ny seki koettua. Onneks olin naisten puolella ni kukaan ei nähny.
Töissä tahti iisiä menoa. Helpompi nukkuakin kun ei ole niin kuuma. Ja voi käyttää ulkona takkia ilman että paahtuu vaatekertojen alla.Alkaa olemaan avatarin perusteella hkujan selekä kohillaan![]()
No revähtynyt on entistä vahvempaa kudosta :D
Ja tänään taas kuulee jatkuuko työt vai ei. 1995 lähtien ollut talossa ja nähnyt about 8 yyteet.
Vaikee luottaa tollasiin revähdyksiin. Saattaa olla heikompaakin jos kuntoutus ollut huonoa.
Säähän jatkat, aina vaan. Tsemppiä kuitennii. Perseestä noi on jokatapauksessa kun jengi hajoilee.
Timantit on ikuisia ja junat ja naiset. Seuraavan kerran kun kuulen radiosta lupaan kaksi kättä raamatun päällä, että viskasen radion mettään. Tänään soinu ku varmaan n. 17000 kertaa.

Timantit on ikuisia ja junat ja naiset. Seuraavan kerran kun kuulen radiosta lupaan kaksi kättä raamatun päällä, että viskasen radion mettään. Tänään soinu ku varmaan n. 17000 kertaa.