Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

OMG. Kuunnellu tommostaki saissea yläasteelta lähtien, mikään ei ole mahdottomuus! Mokoman biisit alkoi taas kummitella mielessä, alkaahan toi syksyki lähestyy. :D

I think I just died and went straight to heaven.

Mistä teidänkaltaisia naisia löytää?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Willhelmi kerkesjo. Mä olin ehdottamas mokoman keikkaa.

Ihan kuin daisariina jossain hevikeikoilla kävis. Se on senkin ajan tekemässä hoocee bodyfitnessgainzzeja spinningissä.

Ihan kuin daisariina jossain hevikeikoilla kävis. Se on senkin ajan tekemässä hoocee bodyfitnessgainzzeja spinningissä.

En harrasta jumppia enkä spinningejä. Punttia ja aerobista sopivassa suhteessa! Keikoilla tulee käytyä harvakseltaan. :)

I think I just died and went straight to heaven.

Mistä teidänkaltaisia naisia löytää?

Kotoaan, kaupungilta tai salilta.

Hohhoijjaa.. Eksyin kattomaan jotain bikinifitness threadiä. Voi lehmän muna mitä touhua.. :jahas:

Kyl mä viel joku päivä pääsen tästä pakkistavasta eroon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta.

Yllättävän vähän väsyttää kellonaikaan nähden, koska voisin sanoa olevani pirteä. Kohta pitäisi alkaa ajaa kohti ensimmäistä työpäivää uudessa työpaikassa.

Kyllä sen jotenki huomaa, että oon tehny SJMV:tä joskus ennen juhannusta viimeks... Takareidet huutaa Niveaa.

Ja vittumaisen alhaalla täällä on edelleen noi wc-pöntöt. Prkl. Joskos huomenna jo parempi ni vois suunnata taas töide jälkee puntille.

Hyvää huomenta!

Viimeistä työpäivää omassa pikku akvaariossa ennen muuttoa. Tippa tulee melkein linssiin.

Jeah, syksy! Kaikkia kesämiehiä vituttaa ankarasti ja migreenishortsit katoaa näkyviltä. Sliipatut tukat piilotetaan pipon alle ja katse painetaan alas, nöyrrytään ja lopulta hyväksytään se tosiasia että kesä on ohi.

Back
Ylös Bottom