Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_ky46abUEb01qz8z2ro1_500.png

Hajottiks jotai muuta maanantai?

Mulle soitettiin kympin aikaan ihmetellen miksen oo tullu töihin. Mää siihen et emmää tienny et mut oli valittu. Kukaan ei ollu ilmottanu siis mulle :D Et jos huomenna olis uus maanantai ja uudella yrityksellä? Ei hajottanu, poljin tänäänkin Keravan salille ja vastatuuli vitutti hetkellisesti, mutta salilla oli makoisa reeni ja nyt raukea fiilis. Nyt mannista :)

Ja tytötkin tajuaa jo peittää pyllyposkensa, jotka ovat valahtaneet liian lyhyiden shortsien lahkeista lepäämään takareidelle.

Höpö höpö. Oli tänäänkin lyhyttä shortsia, ja mimmit varmaan joutuivat olemaan aika tussu huurussa, mutta kyllä tuossa autolla ajaessa olisi toivonut, että pää kääntyisi kuin pöllöllä.

Johan oli paska päivä töissä kiitos vesisateen! Meikäläisen duunissa ku ei duunia voi tehä jos vettä sataa enemmän ku pikkusen tihkuttamalla. Siivoiltiin sitte työautoo melkee koko päivä :D

images

Kuka on tuo jätkä? Se istu mua vastapäätä tänään junassa ja löyty Googlesta hakusanalla famous bald men with goatees. Kertokaa jos tiiätte.

Kohta saa taas laittaa kukkasaappaat jalkaan ja lompostella vesilätäköissä. Villasukat kun laittaa sinne saappaisiin sisälle, ni kylläpä on mukava. Muuten voin kyllä mököttää sateenvarjon alla.

Solis tänään leffassa ensi-illassa tämä:

En uskaltanu mennä kattoon, mut olis pitäny teipata siihen penkkiin.

Oli ensi-ilta ja viimeinen näytös samaan syssyyn. Uskalsin mennä itse katsomaan ja oli muuten hüva dokkari :) :5:

e. kaikki hidastetut kohdat oli parhautta, niin nättiä...niin nättiä.. ah

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oli ensi-ilta ja viimeinen näytös samaan syssyyn. Uskalsin mennä itse katsomaan ja oli muuten hüva dokkari :) :5:

e. kaikki hidastetut kohdat oli parhautta, niin nättiä...niin nättiä.. ah

Aha. Vai niin. No kiva.

:jahas:

On joo, mut se on sit sama kun kattois Daiinan töllöstä, isolla kankaalla kolmedeenä voi näyttää vähän erilaiselta.

Kiusanhenki.

Back
Ylös Bottom