Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

klo: 5.30 heräsin taas, kun nokka oli niin hemmetin tukossa ja kurkku kipeä, niinku ois kaktuksia mutustellu! Mut eipä haittaa, oon kerenny tänään tekemään vaikka mitä :)

Se korkeempi meni joskus jo aika hyvin, mutta se matalampi osa hajoaa aina ihan pihinäksi. Minä nyt en oo es ikinä ollu mikää viheltelijä, opinki vasta joskus parikymppisenä saamaan edes jonku äänen ulos.
Oon kade. Mä en osaa vielä tässäkään iässä viheltää. Jonkun säälittävän äänen saan aikaan, jos kukaan ei oo kyttäämässä, mutta auta armias, jos mun pitäis se jollekulle näyttää on tulos: "Hyyyyyy..." :face:

klo: 5.30 heräsin taas, kun nokka oli niin hemmetin tukossa ja kurkku kipeä, niinku ois kaktuksia mutustellu! Mut eipä haittaa, oon kerenny tänään tekemään vaikka mitä :)
Mä heräsin samoihin aikoihin vähän samoissa tunnelmissa. Kävin hakeen strepsilsin ja palasin peiton alle.
Heräsin sit vähän kasin jälkeen ja olo oli ihan fine. Mitään lenkkiä ja aamupalaa kummempaa en kyllä oo saanu aikaan. Eiku kyllähän mä askartelinpaskartelin vähän! Suuri daideilija kun olen. Seuraavaks salille.
Illalla pitäis taas olla sosiaalinen. Taidan juoda itteni mukavaks. Sit toivottavasti loppuu bilekausi. Ei wanha enää kestä tällaista jokaviikkosta juomista.

Oon kade. Mä en osaa vielä tässäkään iässä viheltää. Jonkun säälittävän äänen saan aikaan, jos kukaan ei oo kyttäämässä, mutta auta armias, jos mun pitäis se jollekulle näyttää on tulos: "Hyyyyyy..." :face:

Oli traumaattista ku 15-vuotiaana ratsastusleirillä leirikisassa piti syödä näkkäri ja viheltää. Se oli melkonen "hyyyy-yyyyyh".

Sinä se oot kyllä tommonen pikku päivänsäde! :haart:

fSymsOGXOk0vpcvuzu2gQ4NUo1_r1_500.png

Robinin uudelle videolle on päässyt joku selkeästi joku punttimimmi posesta päätellen. En tarkoita noita derbytyttöjä, vaan kohdassa 2:09.

Duckface :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mollie & Frankie: :pano:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom