Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi te kaikki ootta hereillä tähän aikaan lauantaiaamusta?!?
Mää en vaan osaa nukkua pitempään. Heräsin seittemän maissa. :jahas:
Miksi te kaikki ootta hereillä tähän aikaan lauantaiaamusta?!?
Mää en vaan osaa nukkua pitempään. Heräsin seittemän maissa. :jahas:
Mulle on sanottu, että se on ku laittais rahaa pankkiin ku Wilhelm nukkuu. Varsinki työaikana, poissa pahanteosta.Minulla ei ole elämässä enää muuta mielekästä tekemistä kuin nukkuminen. Niin alas olen vajonnut.
Oon kade. Mä en osaa vielä tässäkään iässä viheltää. Jonkun säälittävän äänen saan aikaan, jos kukaan ei oo kyttäämässä, mutta auta armias, jos mun pitäis se jollekulle näyttää on tulos: "Hyyyyyy..." :face:Se korkeempi meni joskus jo aika hyvin, mutta se matalampi osa hajoaa aina ihan pihinäksi. Minä nyt en oo es ikinä ollu mikää viheltelijä, opinki vasta joskus parikymppisenä saamaan edes jonku äänen ulos.
Mä heräsin samoihin aikoihin vähän samoissa tunnelmissa. Kävin hakeen strepsilsin ja palasin peiton alle.klo: 5.30 heräsin taas, kun nokka oli niin hemmetin tukossa ja kurkku kipeä, niinku ois kaktuksia mutustellu! Mut eipä haittaa, oon kerenny tänään tekemään vaikka mitä![]()
Oon kade. Mä en osaa vielä tässäkään iässä viheltää. Jonkun säälittävän äänen saan aikaan, jos kukaan ei oo kyttäämässä, mutta auta armias, jos mun pitäis se jollekulle näyttää on tulos: "Hyyyyyy..." :face:
Kohta parturiin.

Nainen sanoi eilen, että noilla silmillä ja kasvoilla saat ihan mitä haluat.
Lähdin kotia lukee sinkkuketjua.