Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi ihmeessä sulla sitte on kotona telviiso?

e. Täs on ny takana taas joku naisen lokiikka jota en ollenkaa tajua. Laitoitko teeveen päälle vain kuvausta varten ja sammutit sen sitte heti? Vai tä?

Katson pelkästään leffoja sillä. :) Muistitikku kylkeen vain ja voila! Toimiihan toi myös viihdykkeenä jos joku kaveri haluaa nimenomaan tapitella jotain töllöstä. Mutta pelitelkkariksi en ole sitä vielä valjastanut. :D Mun kärsivällisyys ei riittäisi seuraamaan mitään sarjaa ku en koskaan muistaisi/ehtisi katsomaan silloin ku ne näkyy suorana telkusta...

Hyvää huomenta höpönassut :)
Tuli kiskastua reilu 10 tuntia unta. Seuraavaks pari ämpärillistä teetä ja inkivääriä. En suostu tuleen kipeeks!

Onneksi mä asun niin keskustassa, ettei mitkään maajussit häröile mun takapihalla. Kuitenkin niin syrjässä, ettei juopot kuseksi mun rappusille eikä teinit aja pillurinkiä ikkunan alla.

Mutta ne perkeleen lapset - ne tunkee kaikille rääkymään. Esimerkiksi justiinsa sunnuntaina klo 08:30.
Täällä ei oikeestaan vaivaa edes lapset. Taidan itse aiheuttaa kaikkein eniten häiriötä näillä kulmilla.

Hyvää huomenta höpönassut :)
Tuli kiskastua reilu 10 tuntia unta. Seuraavaks pari ämpärillistä teetä ja inkivääriä. En suostu tuleen kipeeks!

Täällä ei oikeestaan vaivaa edes lapset. Taidan itse aiheuttaa kaikkein eniten häiriötä näillä kulmilla.

Huomenta! Itse en saanut nukuttua ja tänään aamuvuoron lisäksi yövuoro... Mikä unirytmi?

Jaahas, alkoi tämäkin päivä hyvin. Laskin koiran mehtään, ja sitten vasta tajusin, että tutkapannan akut on tyhjät. Voi jeesus, että voi ihminen olla tyhmä.

Meikällä soi näin aamusta päässä Vartiaisen syvällinen biisi Junat ja naiset. On taas yksi niistä biiseistä, joissa saa ihmetellä sanoittajan ajatuksenjuoksua. "Junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan", eli normaalisti myöhässä ja talvisin ei ollenkaan?

Meikällä soi näin aamusta päässä Vartiaisen syvällinen biisi Junat ja naiset. On taas yksi niistä biiseistä, joissa saa ihmetellä sanoittajan ajatuksenjuoksua. "Junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan", eli normaalisti myöhässä ja talvisin ei ollenkaan?

Mua vituttaa toi biisi. Olin jo ihan innoissani, että jee uutta Jenniä. Aivan kauhean paska biisi täydellistä myötähäpeää aiheuttavilla sanoilla ja käsittämättömällä epilepsiakohtausta imitoivalla videolla. Paskaa. Paskaa. Paskaa.

Kride on ilmeisesti (nimimerkin JunaJyskyttaa suojin) takertunut myös Virve Rostin Menolippu-biisin sanoihin ja tästä insprioituneena väsänny hienon videon...:jahas: :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kai tää on Henkille tuttua huttua? Toi on kyl niin eeppinen toi kikkelimylväsy tos alussa :D :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom