Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ihmeessä sulla sitte on kotona telviiso?
e. Täs on ny takana taas joku naisen lokiikka jota en ollenkaa tajua. Laitoitko teeveen päälle vain kuvausta varten ja sammutit sen sitte heti? Vai tä?
Muistitikku kylkeen vain ja voila! Toimiihan toi myös viihdykkeenä jos joku kaveri haluaa nimenomaan tapitella jotain töllöstä. Mutta pelitelkkariksi en ole sitä vielä valjastanut. :D Mun kärsivällisyys ei riittäisi seuraamaan mitään sarjaa ku en koskaan muistaisi/ehtisi katsomaan silloin ku ne näkyy suorana telkusta...
Täällä ei oikeestaan vaivaa edes lapset. Taidan itse aiheuttaa kaikkein eniten häiriötä näillä kulmilla.Onneksi mä asun niin keskustassa, ettei mitkään maajussit häröile mun takapihalla. Kuitenkin niin syrjässä, ettei juopot kuseksi mun rappusille eikä teinit aja pillurinkiä ikkunan alla.
Mutta ne perkeleen lapset - ne tunkee kaikille rääkymään. Esimerkiksi justiinsa sunnuntaina klo 08:30.
Hyvää huomenta höpönassut
Tuli kiskastua reilu 10 tuntia unta. Seuraavaks pari ämpärillistä teetä ja inkivääriä. En suostu tuleen kipeeks!
Täällä ei oikeestaan vaivaa edes lapset. Taidan itse aiheuttaa kaikkein eniten häiriötä näillä kulmilla.
Meikällä soi näin aamusta päässä Vartiaisen syvällinen biisi Junat ja naiset. On taas yksi niistä biiseistä, joissa saa ihmetellä sanoittajan ajatuksenjuoksua. "Junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan", eli normaalisti myöhässä ja talvisin ei ollenkaan?
So happy!![]()
Mikäs ilostuttaa?
Mikäs ilostuttaa?