Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää piän ikkunaa auki pitkälle syksyyn eikä hidasta menoa. :D

Pitää paikkansa. Isä sanoi mulle nuorena, että voi vittu näiden Jeesusten vanhojen romujen kans. Meillä on siis ollut joskus Jeesuksen entinen raktori.

Hämmästyttävää! Meillä oli nimittäin 80-luvun loppupuolella Citroën Visa, ja sitä Jeesuksen romua työnneltiin siskon kanssa käyntiin aika monta kertaa pakkasaamuina. Iskä työns sellain kuskin ovesta samaan aikaan, kun ei saatu kuulemma riittävästi vauhtia. Oisko ollu huono akku entisen omistajan peruja...

Täällä kun nukkumisesta puhuttu niin meikä veti kyllä ennätykselliset arkiunet, 9h suoraa unta palloon. Aamulla oli olo edelleen vähänhutera mutta kuumetta ei ollu enää joten töissä ollaan.Mutta huomaa kyllä että tauti vieny miehestä mehut kun illalla tulee uni noinkin aikasin. Jospa se tästä vielä paremmaksi taittuu.

Onpas vallan kesäinen keli. Mopokin huutaa tuolla tallissa mun nimeä, josko sitä kävis illalla vähän ulkoiluttamassa.

No kesänen keli on. Luistimet jalkaan ja derbypyllyilemään hyvän musiikin säestämänä. :) Life is sweet, etten sanois.

Tää ällöpositiivisuus vaan jatkuu. Argh.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Teoria se on toikin. ;)

Rakkaani, minua imartelee se, että melkein kutsuit minua urheilijaksi. Todellisuus on kuitenkin melko karu.

Ostin viime viikolla Italiasta farkkushortsit kokoa XL/48 ja eilisen mittiloinnin tuloksena tilasin uimapuvun kokoa L. Alkaa simpsakat loikkija-ajat olla vain kaunis muisto nuoruudessa.

Rakkaani, minua imartelee se, että melkein kutsuit minua urheilijaksi. Todellisuus on kuitenkin melko karu.

Ostin viime viikolla Italiasta farkkushortsit kokoa XL/48 ja eilisen mittiloinnin tuloksena tilasin uimapuvun kokoa L. Alkaa simpsakat loikkija-ajat olla vain kaunis muisto nuoruudessa.

Nooo, mä lohdutan sillä että ne koothan on eri asia ulkomailla. ;) Siin vaiheessa kun puhutaan kokoa XXL on syytä huolestua.

Pakkohan se on syödä ettei pääse nälkä yllättään, ikävä ilmiö moinen..

Back
Ylös Bottom