Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Christnagnag täällä moraalisaarnaamassa. Örgh

Vittu näitä helteitä. Aivot sulaa perkele. Eternalvitunwinterdarknessandfrost koska olen trve.

Helteitä? Aamulla on niin kylmää että joutuu webastoa käyttämään.

Nyt on 8kpl ka-renkaita, yllättävän painavia, melkein ku olis Shaynejä lastannu kyytiin.

Paul pitäisi katsoa joku päivä uudelleen.

Tosin Watchlistillä on helvetisti katottavaa, ja silti tuhlaan aikaa katsomalla leffoja uudelleen, niin ei se lista ainakaan sillä lyhene.

Hihii, Paul taitaa olla meilläkin tossa hyllyssä. Kaikenlaista tekemistä ja uusia hienoja elokuvia mullakin katsomatta, mutta vanhoihin tulee taivuttua.

Onha se selvä että ephe on tänki biisin linkannu tänne monesti. On se sen verran kova muusikko. Kaunis lauluäänikin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tosin Watchlistillä on helvetisti katottavaa, ja silti tuhlaan aikaa katsomalla leffoja uudelleen, niin ei se lista ainakaan sillä lyhene.

Sama. Ja sit moni on semmoinen, että "ahaa, tällainenkin vanha leffa jäänyt joskus katsomatta, no katsellaanpas se nyt.. aijjaa, mä oonkin tämän nähnyt, mut katotaan se silti uudelleen"

Mut mikäs siinä. Tällä hetkellä pyörii telkussa War Horse.

Sama. Ja sit moni on semmoinen, että "ahaa, tällainenkin vanha leffa jäänyt joskus katsomatta, no katsellaanpas se nyt.. aijjaa, mä oonkin tämän nähnyt, mut katotaan se silti uudelleen"

Mut mikäs siinä. Tällä hetkellä pyörii telkussa War Horse.

Sinulla sentään työt tukee leffaharrastusta. Minulla ei tue kuin netissä surffaamista.

Tuli viikonloppuna pelattua pitkästä aikaa paintballia, perkele kun tekisi mieli pelata nyt jokapäivä :D

Tuli viikonloppuna pelattua pitkästä aikaa paintballia, perkele kun tekisi mieli pelata nyt jokapäivä :D

Määki haluun! Pitää vaa odotella seuraavaa kertaa. :)

Kiitos shayn kalaveloista ja viinarahoista. :hyvä:

Back
Ylös Bottom