Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonii, ny ku on senverran pöhnäs että uskaltaa puhua niin tarvittisin kipeästi naisten apua. Panetta! Vitsi. Eiku huomasin että kenkienostoaika olis taas käsillä. Minkälaaset kengär ny pitääs ostaa että sais? Viimeset 5v on menty supersraarsseilla. Jatkanko samaalla linjalla vai ostaisinko erilaiset.

Sana on vapaa. :kulaus:

Nonii, ny ku on senverran pöhnäs että uskaltaa puhua niin tarvittisin kipeästi naisten apua. Panetta! Vitsi. Eiku huomasin että kenkienostoaika olis taas käsillä. Minkälaaset kengär ny pitääs ostaa että sais? Viimeset 5v on menty supersraarsseilla. Jatkanko samaalla linjalla vai ostaisinko erilaiset.

tarttis tietää millasia vaatteita normaalisti käytät, ei kai sitä kenkiä voi suositella, jos ei tiedä minkä tyylinen ihminen on kysessä :rolleyes:

- - - Updated - - -

*tsih* sanoi perjantaipullo Pepsi Maxia

Musta nahkatakki, farkut ja simkliklasit.

Hyvin usein myös lapsellinen bändipaita/huppari, musta. Sitä just mietinki että olisko aika aikustua.

Mys style. Pannaha ny ku on taas kuningas alk... nostanu itsetunnon huippuunsa oikeen kuvallinen esiintyminen pukeumisestani. Kuvassa takki, housut ja tiisöört.

image.webp

Huomenna katteleen Tiananmenin aukiota kattelee, vaan eipä siellä veri- eikä panssarivaunujen jälkiä ollu enää viimeksikää. Mut jos tällä kertaa meniski ihan Kielletyssä Kaupungissa käymään kun aiemmin on siinä ulkona vain tullu pällisteltyä.

Tulis mieleen, että onko noilla entisillä kengillä irronnut viimeisen viiden vuoden aikana? Jos on, niin ei kun uutta paria kehiin. Jos ei, niin aika kokeilla jotain muuta.

Vokot, saako miehet auttaa? Harkitseppa mustia nahkakenkiä, vaikkapa jonkunnäkösiä buutseja. Löytyy lyhyemmällä ja pidemmällä varrella, kestävät ja siistit, kuulopuheiden mukaan mukavat jalassakin. Ja sopii hyvin ainaki nahkatakin ja farkkujen kaveriks.

120615.webp

No ei ne nyt justiin tollaset tarvii olla eikä itelläkään oo tuommoset mutta vähä ton tyyliset. Oikeenlaisia en löytänä 10 sekunnin kuukletuksella.

Buutseja minäkin suosittelen ja mielellään ei pitkävartisia. Buutsit sopii kaikenikäisille ja ne on ajattomat

Aijjaa, eikö ne muka oo juntit? Mä oon aina harkinnu ostavani ehrottomasti pitkävartiset jos joskus ostaisin. Mutta, ku oon ajatellu että ne on niin tuskastuttavan kuumat kesähelteillä. Supertaarrsit on siis mun kevät,kesä,syksykengät ja maiharit talvikengät.

Aijjaa, eikö ne muka oo juntit? Mä oon aina harkinnu ostavani ehrottomasti pitkävartiset jos joskus ostaisin. Mutta, ku oon ajatellu että ne on niin tuskastuttavan kuumat kesähelteillä. Supertaarrsit on siis mun kevät,kesä,syksykengät ja maiharit talvikengät.

mun miähellä on 2 pitkävartiset tony morat Bootsit Tony Mora, mustat tylppäkärkiset - Leatherheaven.com verkkokaupasta

ja sitten matalavartiset(harley davidson)

eikäö ne oo juntit, vaan just tyylikkäät!

Mää ostin just alkuviikosta tommoset Alpina Trapper Black - Varusteleka.fi

Njoo, noi on ehkä vähän turhan jämäkät mihinkään asutuskeskustaisteluun, mut tuntui oikein toimivilta kun kävin testimielessä suorittamassa maastotiedustelua.

asutuskeskustaisteluun

Joo, kyllä sitä naista täytyy tulevaisuudeski saada sivistyksen ääreltä, eikä metsästä. Täytyy ehkä seuraavalla tuurinreissulla käydä nahkaisessa paikassa sovittamas böötsejä jalkaan. Sielä niitä on hyvät valikoimat. Se on sitte elsun syy jos niillä ei irtoo!

Back
Ylös Bottom