Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Makaakko sä vaan sielä rannalla vai makaat ja kattelet naisia? Ajattelin vaan että eikö se oo vähä tympeetä honmaa? En tietysti osaa sanoo nykymeiningistä, ku edellisen kerran ku oon oikeesti käyny rannalla on aikaa noin 12v. Sillon maattin ja katteltiin naisia ja uitiin. Eikä kukaa saanu. Paska paikka.

Itselläni tuosta on vasta kolme vuotta, mutta otan sut vielä kiinni noissa vuosissa :paska läppä: Muistaakseni sillä kerralla levitimme vielä aurinkorasvaa toistemme miehisille selille.

Tuola lentelee jotai hornetteja vähän väliä, joku hornetti esitys ollu paikallisessa keskustassa. Kiva ku pomppasin varmaa pari metrii ilmaan ku ekaa kertaa meni joku saamarin hornetti tosta ohitte, tuli meikäläiselle ihan puskista....

Itselläni tuosta on vasta kolme vuotta, mutta otan sut vielä kiinni noissa vuosissa :paska läppä: Muistaakseni sillä kerralla levitimme vielä aurinkorasvaa toistemme miehisille selille.

No säny ookki tommonen juniori jäsen ettet voikkaa voittaa tämmöstä papparaista kokemattomien vuosien määrässä. Mieti ny, sä oot vasta kymmenen vuoden päästä vanhempi ku mää.

Voittaako se pakkiksen kouluampuja mitään sieltä? Mitalleja joita esitellä?

25m raskaan luokan matkalta EM-kulta uudella SE:llä ja samalla MC-pronssi. 50m raskaasta luokasta EM-joukkuekulta ja samalla MC-joukkuekulta. Niin sanotusti paska reissu, mutta tulipahan käytyä :D

Ohan noi ainaki sen 250 € arvoset kuulokkeet (gigantin hinta) et vissiin on :)

Katoin samaa. Kuuntelinki muutaman kipaleen. Ihan jees!

25m raskaan luokan matkalta EM-kulta uudella SE:llä ja samalla MC-pronssi. 50m raskaasta luokasta EM-joukkuekulta ja samalla MC-joukkuekulta. Niin sanotusti paska reissu, mutta tulipahan käytyä :D

Mahtaa se harmittaa! Pistähän nyt meille kunnon irvistyksellä sellanen "Minna Kauppi"-tuuletus :lol2:

Missä te kisailette? Miksei iltapaskat kommentoi, että jossain on pärjätty??

E: Mä löysin jo sun hymyn! Oisit kunnolla tuulettanu!!

Mahtaa se harmittaa! Pistähän nyt meille kunnon irvistyksellä sellanen "Minna Kauppi"-tuuletus :lol2:

Missä te kisailette? Miksei iltapaskat kommentoi, että jossain on pärjätty??

Haha, jätetää ny irvistämättä :D Tsekissä me on pyöritty. Ei kai ne kommentoi ku tää ei oo mediaseksikästä eikä olympialaji ja me ollaan ihan nevahööd-ihmisiä. Liitolle oon tuloksia toimittanu ja veli yrittäny kaupata sit kaikille lehdille, mutta minkäs teet. Ei kiinnosta mestaruudet tai ennätykset.

Haha, jätetää ny irvistämättä :D

133635d1345548207-everything-dollar-store-closing-deal-1_frog-congrats.gif

Ens kerralla sitten ;)

Haha, jätetää ny irvistämättä :D Tsekissä me on pyöritty. Ei kai ne kommentoi ku tää ei oo mediaseksikästä eikä olympialaji ja me ollaan ihan nevahööd-ihmisiä. Liitolle oon tuloksia toimittanu ja veli yrittäny kaupata sit kaikille lehdille, mutta minkäs teet. Ei kiinnosta mestaruudet tai ennätykset.

Ihmetelly kans että miks ei uutisoida missään. Jumalauta. Tilanne on vähän sama kuin erään moottoriurheiluhessun kohdalla, eli on voittanut 7 maailmanmestaruutta mutta suurin osa suomalaisista ei oo koskaan kuullutkaan.

Nyt mä kyllä lähen lämmittämään saunaa.

Back
Ylös Bottom