Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näihän se vaan menee, että koulutusta kysytään nykyjään, joka puolella. Sitten ns vakkari päiväduuni löytyy kyllä toimistoista, mutta sekin kaipaa, jotain koulutusta varmaan. Sulla vois tietty olla hyvät tsänssit kiskasta, johonki salille kyttäämään kortinleimaajia. Tylsäähän sekin on, mutta varmaan, myös jossain määrin osaamista sullaki sinne puolelle on?

Tollasta haeskellutkin. Taitavat mennä kaverikauppana kun hirveen usein ei mol noita tarjoa. Oon kyllä siitä naivi etteikö mitätahansa timistohommaa oppis ilman koulutuksiaki, mutta koska Suomi, kaikkialle halutaan paperit.

Tollasta haeskellutkin. Taitavat mennä kaverikauppana kun hirveen usein ei mol noita tarjoa. Oon kyllä siitä naivi etteikö mitätahansa timistohommaa oppis ilman koulutuksiaki, mutta koska Suomi, kaikkialle halutaan paperit.
Elämän ikävä kiertokulku potkii noissa kohdin kasseille. No eiku pistät vaan kaikki salit/toimistot läpi könyten, mihin nyt haetkaan. Kyllä se sieltä vielä sujahtaa. Haastattelu on jo puol voittoa. Tähtää niihin. Ne on muutenki hyviä sparraajia vaikka ei itse duunia saiskaan.

Mjooh, ainakin kymmenen lähetetty tässä vuorokauden sisään. Oonhan mä oikeesti ihan kiva tyyppi, oonhan? En yhtään ihmettele et jengi rupee dokaa. Eriasiahan tää olis jos rahaa olis, mut ei sitä oo mistään tulossakaan ni pakko tehhä jotain.

Mjooh, ainakin kymmenen lähetetty tässä vuorokauden sisään. Oonhan mä oikeesti ihan kiva tyyppi, oonhan? En yhtään ihmettele et jengi rupee dokaa. Eriasiahan tää olis jos rahaa olis, mut ei sitä oo mistään tulossakaan ni pakko tehhä jotain.
Kyllä se siitä. Mutta tärkeintä on, että hapa kasvaa. How is your hauis?

Mä nöyrryin ja otin yhteyttä työpaikkaan, josta lähdin keväällä sillä asenteella, että mitä tahansa paskaa ei munkaan tarvii sietää. Liikaa kieltäviä vastauksia ja nyt meen sitten osa-aikaseks sinne takasin. Motivaatio ja kiinnostus ihan pohjalla kaikkeen mikä liittyy opiskeluihin, töihin tai uraan. Toivottavasti tää välinpitämättömyys ei kestä kauan.

Oon kyllä siitä naivi etteikö mitätahansa timistohommaa oppis ilman koulutuksiaki
Olen täydellisesti samaa mieltä. Joitakin kertoja käynyt mielessä ja olen hakenutkin toimistohommiin töihin, hyväksytyt paperit kolmivuotisesta koulustakin on mutta ei mitään. Joutuu kokeneemmat heti neuvomaan ni turha luulo.

Kyllä se siitä. Mutta tärkeintä on, että hapa kasvaa. How is your hauis?

Täst stressistä tulee hirveet kortisolit prkl, ei kasva.

Mulle riittäis nyt likainen ulkotyöki hetkeksi. Kuhan johonki pääsis ni vois rauhassa kattella uutta.

Mä nöyrryin ja otin yhteyttä työpaikkaan, josta lähdin keväällä sillä asenteella, että mitä tahansa paskaa ei munkaan tarvii sietää. Liikaa kieltäviä vastauksia ja nyt meen sitten osa-aikaseks sinne takasin. Motivaatio ja kiinnostus ihan pohjalla kaikkeen mikä liittyy opiskeluihin, töihin tai uraan. Toivottavasti tää välinpitämättömyys ei kestä kauan.

Hyi se. Vie kyllä energiaa itsensä jatkuva tsemppaaminen. Kaikki muu pelittää aika kivasti, mut huoh noi työt, aina vaan. No ehkä tästä hioutuu joku timantti joskus ja löydän jonkun työn mitä siedän. Oon vaan niin stressierkki.

Juuri on viime mökkireissusta ja myöhemmästä baarireissusta toivuttu, ja tänään jo olisi tarkoitus aloittaa kaverin kahden päivän polttarit. Sunnuntaina on varmaan nöyrää poikaa.

Siihen on syy, miksi mä en juo (nykyään) kovin usein. Hiukan ohkaset olot. Noh, kohta syödään pastaa, kastiketta ja ennen kaikke juustoa(:kuola:) koko rahan edestä. Jaksaa sit taas huomenna kyykätä.

Mies ku leivos.
Herkullinen ja kaunis katsella?

Jes! Mä lähen boustailemaan salille. Jotain iloa tästäki elämästä. Tein valinnan että keskiviikkoon odottelen soittoja (ja lähettelen lisää hakemuksia), ja sitten meen noihin luojankusemiin vuokrafirmoihin heittämään keikkaa koska rahaa on vaan saatava. Siihen asti yritän relata, ihan turhaa nyt olla tässä ku persiiseen ammuttu karhu ku mitään ei mahda, varsinkaan nyt viikonloppuna. Tosin oon vähän sellanen et pienestä kiukustumisesta tulee vaan vähän lisää spurttia tähän hommaan. Oujjee, nyt olka-ojentajat!

Piti sitten mennä "omia treenivideoita"- ketjun innoittamana kokeilemaan käsilläseisonta punnerruksia. Nyt on olo kun ois ollut tunnin jossain linnanmäen viikinkilaivassa. Miten huono sitä voi ihmisen tasapainoaisti olla jos meinaa laatata kun on hetken aikaa pää alaspäin...

Piti sitten mennä "omia treenivideoita"- ketjun innoittamana kokeilemaan käsilläseisonta punnerruksia. Nyt on olo kun ois ollut tunnin jossain linnanmäen viikinkilaivassa. Miten huono sitä voi ihmisen tasapainoaisti olla jos meinaa laatata kun on hetken aikaa pää alaspäin...

Meikällä oli ihan sama juttu :lol2: Ei vissiin ole tullut paljoa oltua pää ylösalaisin, kun kropalle oli noin järkytys. Toinen on se ponkaisu käsilläseisontaan, kun päästä tuntuu, ettei jalat kuulu sinne ylös, vaikka voimaa riittäisi ponkaisuun.

Meikällä oli ihan sama juttu :lol2: Ei vissiin ole tullut paljoa oltua pää ylösalaisin, kun kropalle oli noin järkytys. Toinen on se ponkaisu käsilläseisontaan, kun päästä tuntuu, ettei jalat kuulu sinne ylös, vaikka voimaa riittäisi ponkaisuun.

Tätä on jatkunut lähemmäks tunnin:jahas:. Ens kerralla matkapahoinvointipilleri naamaan ennen treenejä.

Oli kyllä hieman outo fiilis olla käsillä vaikka seinää vasten tein. Joutu potkimaan varmaan 6-7kertaa ennenkun uskals ottaa jalat ylös seinälle.

Back
Ylös Bottom