Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten aika rapsakka ukkonen ja sade stadin suunnalla. Ehi laskea noita salamia kun lyö kokoajan ja meinaa kuulla sateelta jyrinääkää.

Huomenta! Puolen tunnin päästä pitäisi lähteä suorittamaan 2- vaiheen rataharjoittelut, voiko turhemmin rahojaan käyttää..

Vissiin viimeinen viisaudenhammas aikoo puhjeta, Buranaa nassuun ja katsoa täytyykö lähteä hammaspäivystykseen. Vituttaa. :D Muista viisureista ei ole tähän asti ollu mitään ongelmia eikä ole tarvinnut poistaa.

Ohan se perseestä paistaa työkseen croissantteja ja suklaadonitseja ja yrittää olla ite terveellisellä ruokavaliolla :D keväällä dieetillä ei ollu onkelmaa, nyt päässy tavotepainoon niin ei mitään itsekuria, paskaa tulee syötyä päivittäin. angst

Mulla oli melkein samaa vikaa pari vuotta sitten kun olin välillä paistopisteellä. Sitten vielä ku niitä välillä oli taukotiloissa vapaasti syötävänä. Donitseihin tulis mulla jossain vaiheessa raja vastaan, mutta croisantit on nii hyviä. Joskus myös suklaatäytteellä.

Kissa ahistui ukkosesta, ravasi jalkopään ja tyynyn välillä. Välillä jäi tyynyn päälle kehräämään stressaantuneesti. Sai sitä onneksi tarpeeksi unta, enkä usko vieläkään että ois perjantai! Jee :)

Mä oon ihan ulalla viikonpäivistä, ne on jotenki menettäny merkityksensä.

EDIT: Niinjoo, ja käsipäivä olis salin puolesta. Vois siitäki luopua pikkuhiljaa, kädet on turvonnu melkeen vahvimmaks lihasryhmäks. Tai läskiryhmäks.

Mulla oli tänä aamuna maailman paras herätyskello :haart:

Nyt vois paistaa pekonit.

like-a-boss.jpg

Huomenta! Tänään oli mukava herätys tai on ollu jo 5 päivää.

Puoltoista viikkoa ollu vapaalla ja tänään olis töihin paluu. Kuluva viiko ollu niin tapahtuma rikas et todella mukava palata töiden pariin.

Ei huvita! Ens yönä nukun ainaki 13tuntia! Ei näillä ysituntisilla jaksa!

Suosittelen lisäämään ohjelmaan päikkärit. Itellä tuli 1,5h päikkärit ja äsken 8,5h unet. Oujjee!
Hitto ku meinas perse revetä yöllä ku heräsin ukkoseen, "pikkasen" säikähdin. Tais olla ihan päällä ku oli helvetinmoinen rytinä.

Minen oo kunnon ukkosta nähny monneen vuoteen. Ihan silkkoo paskoo nämä nykyajan ukkoset!

Näistä viikonpäivistä ku on puhetta, nii se on ihan sama mikä viikonpäivä on, ku kaikki on samanlaisia. Joka ilta valvoo niin pitkään ku huvittaa ja nukkuu aamulla niin pitkään ku mieli tekee. Päivällä ei oo mitää muuta tekemistä ku käydä salilla mikä on päivän kohokohta ja sitte loppuajan kahtelee jotai leffoja ja sarjoja. Harmi ku band of brothersin kaltaisia mahtavuuksia ei ole enempää. The pacific on ihan pyllystä verrattuna band of brothersiin. Generation kill on ihan hyvä, vaikka ei niin hirveesti ole toimintaa ja sotimista, mutta muuten kyllä viihdyttävä minisarja.

Huomenta. Tälle päivälle ei ollut kuin yksi palaveri ja sekin peruuntui, voisi ottaa aamupalan ja ryömiä salille.

Back
Ylös Bottom