Olipas veltto myrsky. Mikähän kumma se on rauhotellut Ukon ja Ásathórin tulen pieksennät kun en edes herännyt.
Uhrasi eilisiltana pöllön jumalille. Uhrilahja oli kaiketi riittävä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas veltto myrsky. Mikähän kumma se on rauhotellut Ukon ja Ásathórin tulen pieksennät kun en edes herännyt.
Pikkupötletti on ihan pullea.
Kuhan ongit? En suostu uskomaan.
Sähä ahkeraan käyt, ilmeisesti on nyt kalakaverit kohillaan![]()

Minkäs alan duunia etit?Voisin ruveta jonkun kermaperseen Personal Vittuilijaks. Ihan vaan koska muilla menee paremmin ku mulla (niinq silleen vitsinä tiättekö). Pahinta tässä on kyllä se, että menee usko omaan osaamiseensa. Nyt uskon enää olevani täyskusipää, joka ei vaan osaa yhtään mitään, eli tyhmä. Kuinka oonkaan voinu kuvitella joskus muuta? Nyt tarttis pikatestoa et sais itsetuntoo kohotettuu, eihän tällasta kukaan palkkaa.
Minkäs alan duunia etit?
Kai sitä siivoojaksi tai johonki mäkkiin pääsis missä vaan?
Näihän se vaan menee, että koulutusta kysytään nykyjään, joka puolella. Sitten ns vakkari päiväduuni löytyy kyllä toimistoista, mutta sekin kaipaa, jotain koulutusta varmaan. Sulla vois tietty olla hyvät tsänssit kiskasta, johonki salille kyttäämään kortinleimaajia. Tylsäähän sekin on, mutta varmaan, myös jossain määrin osaamista sullaki sinne puolelle on?Ihan mitä muuta tahansa ku teinejä ja lapsia, eli ei sosiaalialaa. Ja kun ei minnekään pääse ilman koulutusta. Oon myös tarjoilija yheltä koulutukseltani mut ei hitto, ei sitä kestä pää. Tässä tehtaisiin hakenu. Mä tarviin säännöllisen työn, en mitään muuta.
On mulla lauantaille 8 h siivoustyö nyt vakkarina. Tarttis vielä ainaki 30 h jostain. Taitaa olla kompromissivuosi tulossa, turha haaveillakaan mistään uraauurtavasta.