Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon opettanu noi liian hyvälle. Eivät edes taksia osanneet (muka) tilata ku en ollu pitämässä kädestä. No. Jatketaan. Nyt jo vähä jännittää. Kun sais rauhassa keskittyä. Tänään ei oo sijaa virheille. Ei sitten yhtään.

Minä ainakin rupesin isona ihan vaan homoksi, kun ei noiden naisten kanssa vaan pärjää.

Ja ainahan tuo mulukku on kiinnostanut.

Voisin ruveta jonkun kermaperseen Personal Vittuilijaks. Ihan vaan koska muilla menee paremmin ku mulla (niinq silleen vitsinä tiättekö). Pahinta tässä on kyllä se, että menee usko omaan osaamiseensa. Nyt uskon enää olevani täyskusipää, joka ei vaan osaa yhtään mitään, eli tyhmä. Kuinka oonkaan voinu kuvitella joskus muuta? Nyt tarttis pikatestoa et sais itsetuntoo kohotettuu, eihän tällasta kukaan palkkaa.

Olisko viiksekäs nainen halutumpaa taravaa töimarkkinoilla?

Pitäsiköhän ruveta opettelemaan ulkomaankieltä ja muuttaa sinne? Jos haluis katu-uskottavuutta niin vaikkapa vladivostok vois olla hyvä vaihtoehto.

Haha you can can go lower from where I stand, thanks vokot.

Ulkomaat ois cool. Mut ei kyllä helvetti mun koulutuksilla tehä mitään.

Voisin ruveta jonkun kermaperseen Personal Vittuilijaks. Ihan vaan koska muilla menee paremmin ku mulla (niinq silleen vitsinä tiättekö). Pahinta tässä on kyllä se, että menee usko omaan osaamiseensa. Nyt uskon enää olevani täyskusipää, joka ei vaan osaa yhtään mitään, eli tyhmä. Kuinka oonkaan voinu kuvitella joskus muuta? Nyt tarttis pikatestoa et sais itsetuntoo kohotettuu, eihän tällasta kukaan palkkaa.
Minkäs alan duunia etit?

Kai sitä siivoojaksi tai johonki mäkkiin pääsis missä vaan?

Minkäs alan duunia etit?

Ihan mitä muuta tahansa ku teinejä ja lapsia, eli ei sosiaalialaa. Ja kun ei minnekään pääse ilman koulutusta. Oon myös tarjoilija yheltä koulutukseltani mut ei hitto, ei sitä kestä pää. Tässä tehtaisiin hakenu. Mä tarviin säännöllisen työn, en mitään muuta.
On mulla lauantaille 8 h siivoustyö nyt vakkarina. Tarttis vielä ainaki 30 h jostain. Taitaa olla kompromissivuosi tulossa, turha haaveillakaan mistään uraauurtavasta.

- - - Updated - - -

Kai sitä siivoojaksi tai johonki mäkkiin pääsis missä vaan?

Tiäkkö täällä etelässä ei pääse, tunkua on varmaan ihan helkutisti. Yritin keväällä riipiä ittelleni viikonlopuks lisäduunia mut ei ku ei.

Mä puhuin venäjästä(ulkoimaista).

Millä rahalla tuut mulle kotiäidiksi? Ilman äidin ominaisuutta.

Ihan mitä muuta tahansa ku teinejä ja lapsia, eli ei sosiaalialaa. Ja kun ei minnekään pääse ilman koulutusta. Oon myös tarjoilija yheltä koulutukseltani mut ei hitto, ei sitä kestä pää. Tässä tehtaisiin hakenu. Mä tarviin säännöllisen työn, en mitään muuta.
On mulla lauantaille 8 h siivoustyö nyt vakkarina. Tarttis vielä ainaki 30 h jostain. Taitaa olla kompromissivuosi tulossa, turha haaveillakaan mistään uraauurtavasta.
Näihän se vaan menee, että koulutusta kysytään nykyjään, joka puolella. Sitten ns vakkari päiväduuni löytyy kyllä toimistoista, mutta sekin kaipaa, jotain koulutusta varmaan. Sulla vois tietty olla hyvät tsänssit kiskasta, johonki salille kyttäämään kortinleimaajia. Tylsäähän sekin on, mutta varmaan, myös jossain määrin osaamista sullaki sinne puolelle on?

Back
Ylös Bottom