Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep, pitäis kaupas käydä.

Kaupas joo ja portaitaki kuvittelin käyväni tänää vielä, mut taitaa kyllä olla ne puurappuset liukkaatkin kun noin kauan satanu..

Pitäisiköhän käydä ihan Lidlissä. Onko Lidlin maito hyvää?
Muistaakseni väittivät sen ainakin jossain vaiheessa olevan samaa kamaa Valion kanssa. Mene ja tiedä.
Hyvää se on kuitenkin.

Kaupas joo ja portaitaki kuvittelin käyväni tänää vielä, mut taitaa kyllä olla ne puurappuset liukkaatkin kun noin kauan satanu..
Älä nyt vaan mee sinne koipias katkoon! Siinä on pitkä matka alas, jos liukastuu.

Ärsyttää kun tekis mieli kattoa joku raina, mutta mikään ei kuulosta mielenkiintoiselta kun selailee uutuuksia ja suosituimpia yms listoja mistä voisi ottaa osviittaa.

No ois ny kiva olla kävelykunnossa jos lähtee illan päälle vielä brittien kanssa juomalle.

Mulla onkin aina ollu hampaankolossa että jos alle kakskymppistä sais :D Not! Mutta olut on hyvää. Ja jos tarjotaan niin minähän juon.

Teutaroit humalassa ja kyllähän sä äkkiä laitat pojat kantamaan. Sen verran wäkevä eukko kuitenkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ärsyttää kun tekis mieli kattoa joku raina, mutta mikään ei kuulosta mielenkiintoiselta kun selailee uutuuksia ja suosituimpia yms listoja mistä voisi ottaa osviittaa.

Kato FMJ, siinähän on Ephe esteradalla.

Kyllä. tässä on taas tullu neljä semmosta esimerkkiä miksi olen ollut jo palttiarallaa kymmenen vuotta sitä mieltö että suomesta tulee maaliman paras musiikki. Ei sitä vaan meinaa ulkomaalasia keritä kuunnella ku kotimaisia kivenkovia on niin äärettömät määrät.

Täs on kans niin suomalaista miestä ku vaan voi olla.

Kyllä. tässä on taas tullu neljä semmosta esimerkkiä miksi olen ollut jo palttiarallaa kymmenen vuotta sitä mieltö että suomesta tulee maaliman paras musiikki. Ei sitä vaan meinaa ulkomaalasia keritä kuunnella ku kotimaisia kivenkovia on niin äärettömät määrät.

Tässä on jo sellasta Moonsorrowmaista hienoutta. Kylmät väreet :rock:

Niitäkin on niin monen makuista. Varsinkin kaikki laktoosivammasten maidot on ihan hirveää kuraa.

Miksi ostaa kalliimpaa laktoosivammaisten maitoa, jos ei ole itsellään laktoosivammaa?

Älä nyt vaan mee sinne koipias katkoon! Siinä on pitkä matka alas, jos liukastuu.

No ei ainakaa tarttis lähtä sunnuntaina työreissulle jos niin kävis :D

Suosittelen ephellekki käydä kattomas joskus Erja livenä. On niin kova, että itsehän käyn aina ku on lähellä tarjolla.

Erja Lyytinen - Forbidden Fruit - YouTube

Paras muistoni Erjasta on GTR-tourilta tamperseen ilveksestä ku olin eturivissä niin hää tuli vetämääm soolon mun kohdille ja nosti hame päällä jalan monitorin päälle. Pervoa :nolo:

Back
Ylös Bottom