Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, pitäis kaupas käydä.
Minä en kyllä tätä olutta tilannu mutta puolet jo juotu. Tulis ne tulokset jo ettei tartte olla kohta humalassa.
Minä en kyllä tätä olutta tilannu mutta puolet jo juotu. Tulis ne tulokset jo ettei tartte olla kohta humalassa.
Muistaakseni väittivät sen ainakin jossain vaiheessa olevan samaa kamaa Valion kanssa. Mene ja tiedä.Pitäisiköhän käydä ihan Lidlissä. Onko Lidlin maito hyvää?
Älä nyt vaan mee sinne koipias katkoon! Siinä on pitkä matka alas, jos liukastuu.Kaupas joo ja portaitaki kuvittelin käyväni tänää vielä, mut taitaa kyllä olla ne puurappuset liukkaatkin kun noin kauan satanu..
Veikkaan että ihan maidon makuista.
Onneksi kohta tulee syksy ja talvi niin loppuu nää perkeleen epäinhimilliset helteet.
Ihan niin kuin ne tulokset olisi tärkeämpiä kuin hyvä humala.
Joku yrittää iskeä sua ja tarjos juoman!
No ois ny kiva olla kävelykunnossa jos lähtee illan päälle vielä brittien kanssa juomalle.
Mulla onkin aina ollu hampaankolossa että jos alle kakskymppistä sais :D Not! Mutta olut on hyvää. Ja jos tarjotaan niin minähän juon.
Ärsyttää kun tekis mieli kattoa joku raina, mutta mikään ei kuulosta mielenkiintoiselta kun selailee uutuuksia ja suosituimpia yms listoja mistä voisi ottaa osviittaa.
Kyllä. tässä on taas tullu neljä semmosta esimerkkiä miksi olen ollut jo palttiarallaa kymmenen vuotta sitä mieltö että suomesta tulee maaliman paras musiikki. Ei sitä vaan meinaa ulkomaalasia keritä kuunnella ku kotimaisia kivenkovia on niin äärettömät määrät.

Niitäkin on niin monen makuista. Varsinkin kaikki laktoosivammasten maidot on ihan hirveää kuraa.
Älä nyt vaan mee sinne koipias katkoon! Siinä on pitkä matka alas, jos liukastuu.