Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja kuule höpöhöpö, sussa ole yhtää ylimääräistä. Näkeehä sen kuvistaki.. Kunhan yritin piruilla vaikka itte kehtaa katsoa edes peiliin.. :jahas:

on mulla vähän masussa ylimäärästä, mut niin saakin olla tällähetkellä :) ei se niin tarkkaa ole, sit voi huolestua kun työvaatteet ei mee päälle :D

on mulla vähän masussa ylimäärästä, mut niin saakin olla tällähetkellä :) ei se niin tarkkaa ole, sit voi huolestua kun työvaatteet ei mee päälle :D

Pöhpah..

Onneks mulla omat vaatteet kelpaa töihin niin sopii aina vaikka paino heittelisikin :D

Kyllä se riittää. Jos haluaa oikeaa vauhdin hurmaa, niin ajaa sitten moottoripyörällä tai hyppää lentokoneesta.

Pöhpah..

Onneks mulla omat vaatteet kelpaa töihin niin sopii aina vaikka paino heittelisikin :D

mä haluisin työvaatteiden materiaaliksi jotain joustavaa kangasta, mut ei, eihän ne oo paloturvalliset jne :( epämukavat tollaset kankaiset joustamattomat housut.

Tosipaksut ei suostu tekee töitä ku haalareissa. Huomattavasti vatsaystävällisempi vaate kuin housut ja takki.

mä haluisin työvaatteiden materiaaliksi jotain joustavaa kangasta, mut ei, eihän ne oo paloturvalliset jne :( epämukavat tollaset kankaiset joustamattomat housut.

Nii no sää ootki tollane käsilläs tekijä miehisessä ympäristössä niin kai sen ymmärtääkin ettei siellä hienostella.. Minä tylsä konttorirotta joka ei kyllä edes osaa pukeutua.

Tosipaksut ei suostu tekee töitä ku haalareissa. Huomattavasti vatsaystävällisempi vaate kuin housut ja takki.

mutkun meillä haalarit on ihan helvatan isoja :D mä hukun niihin, eikä pienempiä saa muka tilattua.

- - - Updated - - -

Nii no sää ootki tollane käsilläs tekijä miehisessä ympäristössä niin kai sen ymmärtääkin ettei siellä hienostella.. Minä tylsä konttorirotta joka ei kyllä edes osaa pukeutua.

ei mun hienostella tarvii, kunhan vaatteet on vaan mukavat päällä :)

mutkun meillä haalarit on ihan helvatan isoja :D mä hukun niihin, eikä pienempiä saa muka tilattua.

ei mun hienostella tarvii, kunhan vaatteet on vaan mukavat päällä :)

Sittenhän sun pitää kasvattaa sitä mahaa entisestää niin ei ole haalarit enää pienet :D

Joo no se on kyllä ikävä jos ihan yli isoissa haalareissa joutuu duunailee..

Mulla on kahet suunilleen oikean kokoiset haalarit töissä. Toiset on niistäkin kuitenkin liian isot ja toiset liian pienet.. :jahas: Pelkkiä lasten kokoja niillä sielä..

Tänään tullut pyöräiltyä 1 h + 45 min ja hikeä pukkaa! Jospa nyt rauhottuis jo vähän kotona. :)

Kylläpä olis kiva olla kännis!

Ainiin mähän ostin olutta kaupasta tänään. Vois nassauttaa.

Minun 4 päivän ränni katkeaa nyt ja huomena se on kalastusta ankarasti koko päivä eikä kaljan ja brenkun kanssa läträämistä. Over and out.

Back
Ylös Bottom