^^Vakio ei riitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^Vakio ei riitä.
Ja kuule höpöhöpö, sussa ole yhtää ylimääräistä. Näkeehä sen kuvistaki.. Kunhan yritin piruilla vaikka itte kehtaa katsoa edes peiliin.. :jahas:
ei se niin tarkkaa ole, sit voi huolestua kun työvaatteet ei mee päälle :D^^Vakio ei riitä.
Mihin?
on mulla vähän masussa ylimäärästä, mut niin saakin olla tällähetkelläei se niin tarkkaa ole, sit voi huolestua kun työvaatteet ei mee päälle :D
Pöhpah..
Onneks mulla omat vaatteet kelpaa töihin niin sopii aina vaikka paino heittelisikin :D
mä haluisin työvaatteiden materiaaliksi jotain joustavaa kangasta, mut ei, eihän ne oo paloturvalliset jne :( epämukavat tollaset kankaiset joustamattomat housut.
Tosipaksut ei suostu tekee töitä ku haalareissa. Huomattavasti vatsaystävällisempi vaate kuin housut ja takki.
Nii no sää ootki tollane käsilläs tekijä miehisessä ympäristössä niin kai sen ymmärtääkin ettei siellä hienostella.. Minä tylsä konttorirotta joka ei kyllä edes osaa pukeutua.

mutkun meillä haalarit on ihan helvatan isoja :D mä hukun niihin, eikä pienempiä saa muka tilattua.
ei mun hienostella tarvii, kunhan vaatteet on vaan mukavat päällä![]()
Kylläpä olis kiva olla kännis!
Ainiin mähän ostin olutta kaupasta tänään. Vois nassauttaa.