Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Poltin sit kanat. Grrrrreat. Tätähän mä just nyt niin kaipasin.

Luin että Layla oli polttanut kamat.

Tupakkia tai nuuskaa tekee mieli. Viimeinen kännitupakki on toukokuun loppupuolelta ja muu säännöllisempi tuohustelu maaliskuulta. Outoa.

Jokojokojoko..? Kyllähän se alkaa olla eka työpäivä pulkassa. Ei tää nyt vielä niin mahoton ollu, yllättävänkin hyvin jaksoi :)

Vaan tulipa aamulla käytettyä liukumaa hyväkseen kun ei vaa jaksanu lähtä ennen kasia kotoa :)

Hieman on silti fiilis että päikkärit onnistuis helposti, mutta tiedän kokemuksesta ettei kannata. Jospa portaat olisivat sen verran herättävät että jaksais iltaan..

BMW Alpina B6 tekis mieli ostaa... Siihen ei kyllä toisaalta viitti mitään muutoksia tehdä, BMW-puritanisti setä lyö raamatulla naamaan jos menee vaihtaan esim koneen. Mutta olishan tuommonen mukava omistaa. Toisaalta naapurilla olis ladossa lokinsiipi-Mersu, pientä laittoa vailla. Tää on valintojen maailma. Eka pitäis varmaan rakentaa lämmin halli, ellei kaverilta saa lainaan tallipaikkaa.

BMW Alpina B6 tekis mieli ostaa... Siihen ei kyllä toisaalta viitti mitään muutoksia tehdä, BMW-puritanisti setä lyö raamatulla naamaan jos menee vaihtaan esim koneen. Mutta olishan tuommonen mukava omistaa. Toisaalta naapurilla olis ladossa lokinsiipi-Mersu, pientä laittoa vailla. Tää on valintojen maailma. Eka pitäis varmaan rakentaa lämmin halli, ellei kaverilta saa lainaan tallipaikkaa.

Mun yhdellä kaverilla oli tollanen aiemmin, joskin vuosimalliltaan joku 90-luvun puolivälin jälkeinen.. Olihan siinä kivasti tehoa ja ratin nappivaihteet "hauska" lisä. Mut se onkin tollanen bimmeristi, nyt alla avo M3.. Yrittää muakin kovasti houkutella Bimmerin ostoon mutta eipä ole vielä ainakaan tullu hankittua vaikka vaihtoehtoja onkin heitelly aika ajoittain :)

E: Ei perkele, täähän menee jo ylityöiden puolelle. Ny kotia!

ei helvata mikä työpäivä, kyl tekemistä riitti ja nyt oon ihan poikki! Tarttis mennä punttikselle, mut voipi olla että tyydyn kotipunttikseen :) Sain myös kuulla vittuilua siitä, kuinka mulla on tullut vyötärölle 4cm lisää- oh my god! Jotain on siis tehtävä :D

Johan aika vierähti...salille lähteminenkin oli yhtä tuskaa kun ei meinannu millää löytää mitään mm. treenikassia ja sit ku löysin nii sieltä löyty homeisen eväsrasia, vissiin toukokuulta asti ollut sielä.

ei helvata mikä työpäivä, kyl tekemistä riitti ja nyt oon ihan poikki! Tarttis mennä punttikselle, mut voipi olla että tyydyn kotipunttikseen :) Sain myös kuulla vittuilua siitä, kuinka mulla on tullut vyötärölle 4cm lisää- oh my god! Jotain on siis tehtävä :D

Pitää olla pikkasen pläski, pläski :D

Hohoho, paraskin sanomaan :D

Olipas pihalla komeassa kunnossa oleva Scorpio 2.0i GL ja sitten joku idiootti oli laittanut siihen jostakin riisikiposta pöllityn lintulaudan. Maalitkin hilseili.

Ford Scorpio on kyl yks hirveimmistä autoista mitä oon nähny. Hyi saatana.

Top Gearin päätösjakson viiminen osa oli melko eeppinen. Hienoo!

Ford Scorpio on kyl yks hirveimmistä autoista mitä oon nähny. Hyi saatana.
Joo ei ole kovin kummoinen. Ja se uudempi koppa on aivan järkyttävä. Mutta täytyy ihmetellä, kun autosta on selkeästi pidetty huolta, niin miksi siihen on pitänyt läntätä tuollainen spoileri? Ei mene jakeluun.

Pitää olla pikkasen pläski, pläski :D

Hohoho, paraskin sanomaan :D

:itku: mä voin aina uskotella itelleni, että ne oli vaan kateellisia mun hillittömästä haukkarista(tai sit ei) :D no mut emmä sentään ollut pahimmasta päästä näin loman jälkeen, oli siellä yks jos toinenkin hieman saanut keskivartaloturvotusta...

Joo ei ole kovin kummoinen. Ja se uudempi koppa on aivan järkyttävä. Mutta täytyy ihmetellä, kun autosta on selkeästi pidetty huolta, niin miksi siihen on pitänyt läntätä tuollainen spoileri? Ei mene jakeluun.

Näin tänään myös Supran pitkästä aikaa. Siihen oli pyntätty kanssa sellanen kantikas aftermarket spoileri, vaikka se alkuperäinen on huomattavasti tyylikkäämpi ja sopii pyöreisiin muotoihin paremmin.

Toyota-Supra_1996_photo_01.jpg

Alkuperäisyys kunniaan.

:itku: mä voin aina uskotella itelleni, että ne oli vaan kateellisia mun hillittömästä haukkarista(tai sit ei) :D no mut emmä sentään ollut pahimmasta päästä näin loman jälkeen, oli siellä yks jos toinenkin hieman saanut keskivartaloturvotusta...

Ja kuule höpöhöpö, sussa ole yhtää ylimääräistä. Näkeehä sen kuvistaki.. Kunhan yritin piruilla vaikka itte kehtaa katsoa edes peiliin.. :jahas:

Back
Ylös Bottom