Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koko viikon esiintyny pienosia vaikeuksia sängystä nousemisen kohdalla ja iltapäivästä hereillä pysymisessä. Kai tähän taas tottuu, 47 viikkoa kesälomaan...

Perkele jos noi naapurit alkaa nyt tappeleen. Kauhee päänsärky taas/vieläki ja unta pitäis saada että jaksais repiä ittensä aamulla lentokentälle...

Mihin oot menossa? :)

Mulla ei varmaan tuu uni taaskaan ennen kolmea. Kesällä ei vaan uneta vaikka yötkin ovat jo pimenneet. Kaiken lisäksi mulla on hyvä kirja kesken, eilen luin n. 500 sivua ja tänään alla on jo kolmisen sataa sivua kun luin rannalla ja pihaterassilla.

Kaanttaa vetää porrastreeniä illalla, takaa että saa unta ajoissa!

Joku akka puskee puolialastonta kuvaa mulle facessa ja pyytää kylään "tekee mieli". Osta vittu dildo, ei kiinnosta.

Ja toikin on saleen joku rämehomo väärällä profiililla. Tää nykymaailma on niin outo. Ennen mentiin vonkaan diskoon, nyt vain vipataan kuva netissä ja sit ootellaan jos nappais.

Kello 4 ja täällähän sitä heilutaan. Mites pirussa tän nyt fixais taas... Melatoniini ei auta, kun herää sitten 3-4h päästä jos vetää lights out- annoksen hyvään aikaan.

22 nukkumaan...02 herääminen kuselle ja sit onki ollu nukkumisen kans hiljasempaa.

No onneks oon Lömällä,jos söis vaik puoliskon kans yhes aamupalaa ja koittas mennä takas nukkuu kun se menee 07 duuniin.

Toisaalta jos kärvistelee hereillä iltaan asti niin tulee halpa perjantai,riittää pari lasia vinkkua. =)

Toisaalta tänään piti vetää intervallit pururadalla ja selkätreeni.

No kom sii kom saa......

Mitä sinä oikein teet salilla kun päästelet jotain kimakoita sotahuutoja? Tarkoitatko siis tätä huutoa? :D
juuri tuo huuto, mut emmää mitään sotahuutoja salilla huutele, karjun korkeintaan :D äijät vaan totes, että musta ei olis tohon, kun mulla on liian matala ääni...

Perjantai! Ois tehny mieli nukkua enempi, ku kissa juoksi ympäri kämppää koko yön ja välillä nukkuvien päällä. Mikä hitto sitäkin vaivaa?

Jaha. Kohta pääsis taas räpiköimään. Meidän porukan keski-ikä on varmaan jossain 60 paikkeilla. Yllätys että minä oon nuorin.

Ai niin, Raadolle mahottoman ihania hetkiä Kuopion flikkojen kanssa! ;)

Back
Ylös Bottom