Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuullut vähän semmosta, että natiivit yrittää mahdollisuuksien mukaan poistua kaupungista rallien aikana. Vaan ehkä se pitäisikin ottaa perspektiivin laajentamisen kannalta, kun on mahdollisuus tarkkailla ympäristöään. Kuvittelisi vaikka olevansa lintubongari sillä erotuksella, että linnut on autoihmisiä.
No joo, ralleista valittaminen on tullut vähän tavaksi täällä ihmisillä. Vetäähän se joitain mestoja aika tukkoon täällä, mutta ei tämä nykyisellään ole sen kummallisempaa kuin vähän vilkkaampi viikonloppu. Silloin kun noita erikoiskokeita ajettiin ihan ydinkeskustassa ja rallit oli useampipäiväiset, niin silloin tää kaupunki ja varsinkin keskusta oli aika sekaisin ja se ehkä jo haittasi normaalia elämänmenoakin.

Minä noita olen katsellut ravintolaelämän puolesta monta vuotta ja antipatiat tulee tavallaan kulttuurien yhteentörmäyksen kautta. Ulkolaisista tapoineen ei aina ota oikein selvää ja joku kaveri Multialtakin 3 päivää juoneena alkaa olemaan melkoinen kummajainen lauantaiyönä. Paikalliselle elinkeinoelämälle nää on iso juttu, eikä mulla sitä vastaan luonnollisestikaan ole mitään.

Mutta nyt, kun ei tarvitse olla töissä, niin ajattelin kaikesta huolimatta itsekin olla vähän syrjemmällä pahimmasta hulinasta. Ei jaksa vetää känniä, että pystyy olemaan tuolla keskusta-alueella.

Onhan noitten tapahtumien kesto ihan kohtuullinen, että luulisi ihmisten toisiaan sietävän muutaman päivän. Ero tavalliseen ruuhkattomuuteen on vaan niin suuri, että läheisyys alkaa helposti ahdistaa.

Onhan noitten tapahtumien kesto ihan kohtuullinen, että luulisi ihmisten toisiaan sietävän muutaman päivän. Ero tavalliseen ruuhkattomuuteen on vaan niin suuri, että läheisyys alkaa helposti ahdistaa.
No juu toki. Lähinnä suuri määrä ulkolaisia ja näiden (useimmiten kotimaisten) känniläisten käytös, kun tullaan vähän asenteella, että miten tahansa voi käyttäytyä, saattaa käydä jonkun hermoon.

Ei mennyt nyt putkeen tämä... Nukkuun joskus neljän jälkeen ja hereille vähän ennen kahtatoista. Pakko saada tää unirytmi jotenkin käännettyä.

Oli pirun hauskat kuvaukset eilen salilla! :puntti:

Odotan innolla että saan nähdä kuvat! :fuckyeah:

:itku:

Oomma kyllä yrittäny. Enkä oo juomistakaa unohtanu. Nänäänkin on aikomus otaa +1000 kilokaloria oluesta. Ja huomenna vielä enemmän.

Kirjoitin just sähköpostin saksaksi. Jotenkin tuntuu, että jos mun vanha saksanopettajani näkisi tuon kötöstyksen, niin saisin remmiä.
Noh, saa nähdä, viitsiikö teutonitkaan tuohon vastata... :D

Mutta nyt, kun ei tarvitse olla töissä, niin ajattelin kaikesta huolimatta itsekin olla vähän syrjemmällä pahimmasta hulinasta. Ei jaksa vetää känniä, että pystyy olemaan tuolla keskusta-alueella.

Harkitsin tässä vakavasti Finnkinon palveluiden käyttämistä illasta. Logiikkani kertoo että siellä voisi olla yllättävänkin rauhallista. On uusi Pacific Rim näköjään tänään ensi-illassakin.

Harkitsin tässä vakavasti Finnkinon palveluiden käyttämistä illasta. Logiikkani kertoo että siellä voisi olla yllättävänkin rauhallista. On uusi Pacific Rim näköjään tänään ensi-illassakin.
Niin, eiköhän massalla ole tänä viikonloppuna muut aktiviteetit mielessä kuin leffailta. Ihan tukossa toi keskusta näytti muuten olevan, kun pukkas näin hyvää keliä.

Tunnelmallista elokuista viikonloppua. Kippis.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävelin kaupungillla, niin joku mopopoika ohi ajaessaan avas visiirin ja huus "hinttari!". On se mukava ku huomataan.

Kävelin kaupungillla, niin joku mopopoika ohi ajaessaan avas visiirin ja huus "hinttari!". On se mukava ku huomataan.

Tuosta olikin kaverin kanssa puhetta jossain välissä, että kyllä nämä vapaan kasvatuksen helmet alkaa erottua aika selvästi joukosta, ja juuri noita tuntemattomille huuteluita kuulee yllättävän usein. Ei olisi minulle tullut nuorempana mieleenkään huudella kenellekään tuntemattomalle.

Tuosta olikin kaverin kanssa puhetta jossain välissä, että kyllä nämä vapaan kasvatuksen helmet alkaa erottua aika selvästi joukosta, ja juuri noita tuntemattomille huuteluita kuulee yllättävän usein. Ei olisi minulle tullut nuorempana mieleenkään huudella kenellekään tuntemattomalle.

No samapa toi mulle mitä huudellaan, mutta kyllä nauratti. Tuli meinaa aivan täysin puskista.

Back
Ylös Bottom